اقتصادی

دعوت از قطعه سازان برای داخلي سازي قطعات خودرويي

شركت هاي خودروسازي سايپا و ايران خودرو در راستاي بهره گيري از توان علمي و دانش فني جهت بومي سازي قطعات خودرو اقدام به دعوت از شركت هاي دانش بنيان و قطعه سازان توانمند كرده اند.
 

ماد – گروه خودروسازي سايپا و گروه صنعتي ايران خودرو طي فراخواني از قطعه سازاني كه توانمندي داخلي سازي قطعات پيشرفته خودرو را دارند دعوت به همكاري كرده اند.

بر اساس اين گزارش، در فراخوان سايپا و ايران خودرو آمده است: در راستای تحقق سياست های اقتصاد مقاومتي، اهداف دولت تدبير و تاكيد وزير صنعت مبني بر ضرورت بهره مندي از توان دانش متخصصان ايراني، شركت های سايپا و ايران‌خودرو از تمامي قطعه سازان و شركت هاي دانش بنيان كه توان داخلي سازي قطعات خودروهاي توليدي را دارند دعوت مي كنند تا در جهت بومي سازي قطعات پيشرفته خودرو كه در حال حاضر در كشور توليد نمي شوند با این دو خودروساز همكاري داشته باشند.

لذا سازندگاني كه تمايل دارند در جهت خودكفايي و شكوفايي اين بخش صنعت با خودروسازان داخلي همكاري و به آنها ياري برسانند، مي توانند جهت كسب اطلاعات از جزئيات اين همكاري به محل دائمي نمايشگاه قطعات داخلي سازي نشده واقع در شركت هاي سازه گستر سايپا و ساپكو ايران‌خودرو مراجعه كنند.

گفتني است نمايشگاه هاي دائمي كه در دو شركت سازه گستر سايپا و ساپكو ايران‌خودرو داير شده به منظور نمايش توانمندي هاي داخلي در حوزه قطعه سازي كشور است . همچنين قطعاتي كه تكنولوژي بالايي دارند( هاي- تك) و نياز به بومي سازي دارند نيز به صورت دسته بندي شده در این نمایشگاه به نمایش درآمده است و شركت هاي توانمند و سازندگان علاقمند مي توانند با حضور در اين دو شركت به صورت مستقيم با خودروسازان وارد مذاكره شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا