خودرو

تداوم شرایط فروش فوری گروه خودروسازی سایپا

طبق اعلام این شرکت در طول فرآیند ثبت‌نام باید مجموعه‌ای از اطلاعات شخصی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای، کدپستی، آدرس، شماره تماس و مشخصات کارت بانکی را در فیلدهای موردنظر وارد کند

ماد نیوز؛هادی موید – گروه خودروسازی سایپا که ازچندی پیش به منظور تثبیت قیمت محصولات خود در بازار و همچنین ادامه طرح تنظیم بازار، شرایط فروش ویژه محصولات پرفروش و پرتقاضای خود را آغاز کرده، از ادامه این شرایط فروش طی روزهای آتی خبر داده است.
طبق اعلام این شرکت در طول فرآیند ثبت‌نام باید مجموعه‌ای از اطلاعات شخصی شامل اطلاعات شناسنامه‌ای، کدپستی، آدرس، شماره تماس و مشخصات کارت بانکی را در فیلدهای موردنظر وارد کند. البته در طرح فروش فوری محصولات سایپا، قیمت‌های درنظر گرفته‌شده برای خودرو تیبا 4٢ میلیون و 4٣ هزار تومان، سایپا١٣١ به قیمت ٣٧ میلیون و ٣٨١هزار تومان، سایپا١5١ به قیمت 4۰ میلیون و ٢١٣ هزار تومان، سایپا ١١١ به قیمت ٣٩ میلیون و 681 هزار تومان، ساینا به قیمت 56 میلیون و ٢4٣ هزار تومان و خودرو کوییک 5٩ میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. این طرح دارای محدودیت کدملی برای ثبت‌نام است و هر کدملی می‌تواند فقط یک دستگاه خودرو ثبت‌نام کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا