اجتماعی

افزايش كيفيت و نوآوري در صنعت خودرو راهبرد کنونی سایپا است

معاون هماهنگ‌كننده نمايندگي ولي‌فقيه در سازمان بسيج مستضعفين گفت: دستاوردهاي امروز گروه خودروسازي سايپا، بيانگر پيشرفت صنعت خودرو كشور با استفاده از توان متخصصان داخلي است.

ماد نیوز–  سردار مهران طهماسبي در بازديد از نمايشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازي سايپا كه با حضور سيدجواد سليماني مديرعامل اين گروه و جمعي از معاونان و مديران ارشد سايپا برگزار شد، افزود: پس از بازگشت تحريم‌ها و قطع همكاري شركاي خارجي صنعت خودرو، نگراني‌هايي درباره آينده اين صنعت در كشور وجود داشت اما خوشبختانه با تلاش و همت مديران و كاركنان خودروسازي به‌ويژه در سايپا اين نگراني‌ها برطرف شده و آينده اين صنعت را مي‌توان تضمين‌شده دانست.

وي ادامه داد: در گروه خودروسازي سايپا جوانان و نخبگان تحصيل‌كرده و خلاق دانشگاهي مشغول فعاليت هستند كه مي‌توانند در صورت اعتماد مديران و برخورداري از فرصت و فضاي لازم، همه محدوديت‌ها را از بين برده و جايگاه اين گروه را ارتقا دهند.

سردار طهماسبي با بيان اين‌كه صنعت خودرو در مرز دستيابي به خودكفايي است، گفت: در كنار تكيه بر توان داخلي و استفاده از ظرفيت‌هاي دروني خود، افزايش كيفيت و نوآوري در صنعت خودرو نيز راهبرد کنونی سایپا است.

معاون هماهنگ‌كننده نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج مستضعفين افزود: صنعت خودرو كشور امروز مانند دوران دفاع مقدس بايد با شناخت ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي خود، ابزار لازم براي پيشرفت را به‌دست آورده و از تكيه بر بازارها و امكانات خارجي بي‌نياز شود.

وي با بيان خاطراتي از دوران دفاع مقدس، الگوبرداري از همت و تلاش رزمندگان و حماسه‌آفرينان جنگ تحميلي را نياز امروز صنايع كشور به‌ويژه خودروسازي عنوان كرد و گفت: خوشبختانه گروه خودروسازي سايپا با جايگاه مناسبي كه در اين صنعت دارد مي‌تواند رشد و شكوفايي را به‌دست جوانان خود رقم بزند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا