خودرو

تحويل محصولات سايپا در سال ۹۸ از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشت

قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در امور فروش از تحويل ۳۰۰ هزار خودرو به مشتريان از ابتداي امسال تا پايان آبان ماه خبر داد و گفت: با تلاش تیم مدیریتی و همت کارکنان گروه سایپا در جهت افزایش و رونق تولید، روند تحویل خودروهای ثبت‌نامی قابل تولید به مشتریان با سرعت در حال پیگیری است.

ماد نیوز – مجيد باقري قائم‌مقام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا پس از اتمام تعهدات برجاي مانده از سال ۹۷، تحويل خودروهاي معوق مربوط به طرح‌هاي پيش‌فروش و فروش فوري و اعتباري سال جاري در دستور کار قرار دارد.

وي ادامه داد: با توجه به تسريع در تكميل خودروهاي كف كارخانه و همچنين اجراي برنامه توليد عبور مستقيم، در حال حاضر و به‌ صورت روزانه، تحويل خودروهاي مشتريان توسط سايپا از مرز ۳۰۰ هزار دستگاه گذشته و همچنان با سرعت بيشتري دنبال مي‌شود.

وي پيش‌بيني كرد در ماه‌هاي آتي باتوجه به نزديك شدن به پايان سال و افزايش توليد محصولات، سرعت پاسخ‌گويي به تعهدات معوق افزايش يابد.

قائم‌مقام مديرعامل سايپا يادآور شد: سايپا انواع خودروهاي قابل عرضه را در طرح‌هاي جايگزيني محصولات غيرقابل توليد، با شرايط متنوع در اختيار مشتريان گذاشته تا از اين طريق تعهدات خود را نيز تحت پوشش قرار دهد.

به گفته باقري طرح‌هاي پيش‌فروش و فروش فوري و اعتباري محصولات سايپا با هدف كنترل بازار و پاسخ‌گويي به تقاضاي موجود نيز به‌عنوان يك روش مؤثر براي مقابله با واسطه‌گري و با هدف تنظيم بازار و كاهش التهابات در اين بخش، ادامه خواهد يافت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا