علمی و فناوری

چهارمین دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ

در این دوره تخصصی، سفری ۶ روزه به دنیای حرفه ای دیجیتال مارکتینگ داریم. در ابتدای سفر شما وارد دنیای جذاب شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، اینستاگرام و توئیترمی شوید و سیری برشبکه های اجتماعی خواهید داشت.

ماد نیوز – ورود فناوری های دیجیتال ابزارها و روش های بازاریابی و تبلیغات را متحول کرده و نیازمند آشنایی کسب  و کارها  با این تحول جدید است.هزینه ی پایین، قابلیت سنجش، منعطف بودن، خلاقیت و البته الزام  به داشتن تخصص و مهارت و نگاه هوشمندانه برخی از ویژگی های بازاریابی دیجیتال (بازاریابی اینترنتی – بازاریابی آنلاین) است.

 

در این دوره تخصصی، سفری ۶ روزه به دنیای حرفه ای دیجیتال مارکتینگ داریم. در ابتدای سفر شما وارد دنیای جذاب شبکه های اجتماعی مثل لینکدین، اینستاگرام و توئیترمی شوید و سیری برشبکه های اجتماعی خواهید داشت.

پس از بحث شبکه های اجتماعی وارد سفر جذاب بازاریابی محتوایی می شویم. در این سفر شما روش تولید و ارائه یک محتوای جذاب و اثربخش را به صورت عملی فرا خواهید گرفت.

در ادامه سفر وارد یک بحث فنی و بسیار پرکاربرد و اثربخش می شویم و یاد می گیریم چطور بتوانیم به صورت حرفه ای در گوگل با کم ترین هزینه و با اثربخشی بالا تبلیغات انجام بدهیم.

حال نوبت این است که بدانید چطور می توانید در موتورهای جستجو وب سایت خود را به  صفحات اول برسانید. در کارگاه سئو شما آخرین اصول و تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را فرا خواهید گرفت. در انتهای این سفر بیادماندنی هم شما یاد می گیرید چطور نتایج فعالیت و کمپین های دیجیتال مارکتینگ خود را تحلیل و ارزیابی کنید و بتوانید اثربخشی آن را افزایش دهید.

چهارمین دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، که متشکل از ۶ کارگاه ۶ ساعته است، پس از برگزاری موفقیت آمیز ۸ دوره جامع و ۳ دوره پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، برگزار می گردد. در دوره پیشرفته  سعی می شود ابزارها و نرم افزارهای تخصصی با جزئیات بیشتر و به صورت عملی تر تدریس شود.

این دوره ها توسط فارغ التحصیلان با تجربه دانشگاه صنعتی شریف طراحی و هدایت می شود. مدرسین این دوره از مدیران و اساتید باتجربه دیجیتال مارکتینگ هستند که در حوزه تخصصی خود به صورت عملی کار کرده و تجربیات ارزشمندی دارند.

می توانید برای ثبت نام و دریافت جزئیات دوره بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

* گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ*

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا