اقتصادی

بانك صنعت و معدن و گروه سایپا، كارگروه مشترك حمايت مالي از تولید تشکیل دادند

مديرعامل بانك صنعت و معدن گفت: برنامه گروه خودروسازي سايپا در زمينه توليد محصولات جديد و اجراي طرح‌هاي توسعه‌محور در اين مجموعه موجب دلگرمي جامعه و ما در شبكه بانكي كشور است.

ماد –  حسين مهري در بازديد از مرکز تحقیقات و نوآوری گروه خودروسازي سايپا و امضاي تفاهم‌نامه تأمين منابع مالي توليد در اين گروه، افزود: از زمان انتصاب تیم مديریتی كنونی سايپا، شاهد تحول اساسي در زمينه‌هاي كمی و كيفی در اين گروه خودروسازی هستيم.

وي پس از بازدید از نمونه محصولات جدید سایپا در مرکز تحقیقات افزود: برنامه توسعه محصولات سايپا و پروژه عرضه هشت محصول جديد در سه سال آينده، حركتی اميدواركننده است و اين اقدام بزرگ، عليرغم وجود محدوديت‌های ناشي از تحريم‌های ظالمانه، با همت و تلاش جوانان نخبه ایرانی انجام شده است.

مهري ادامه داد: در حال حاضر نگاه بلندمدت براي توسعه و‌ نوآوری گروه سايپا در اين مجموعه شكل گرفته و همين امر، انگيزه و عزم شبكه بانكي را براي حمايت روزافزون از اين گروه افزايش مي‌دهد.

وي اظهاركرد: همچنین در یکسال اخیر بيشترين همكاري با بانك صنعت و معدن در این گروه شكل گرفته و سايپا به‌عنوان يك مشتري خوش‌حساب، هيچ‌گونه بدهي معوق به اين بانك ندارد.

وي با بیان اینکه مجموعه بانك صنعت و معدن درخدمت اهداف توليد در گروه خودروسازي سايپا خواهد بود، تاكيد كرد: آماده‌ايم تا در پروژه‌هاي مربوط به توليد انبوه خودروهاي جديد سايپا نقدينگي مورد نياز را تأمين كنيم و اهداف رونق توليد را در اين گروه مورد حمايت قرار دهيم.

مهري گفت: با همكاري مديريت ارشد گروه خودروسازي سايپا، كارگروه مشترك سايپا و بانك صنعت و معدن از امروز تشكيل مي‌شود تا بتوانيم تأمين مالي طرح‌هاي توليد را با سرعت و هماهنگي بيشتر دنبال كنيم.

گفتني است در جريان اين بازديد، تفاهم‌نامه تأمين مالي سرمايه در گردش گروه خودروسازی سایپا توسط بانك صنعت و معدن، بین دو طرف امضا شد و آنها بر تسهيل خدمات بانكي، گشايش ال‌سي و تأمين نقدينگي مورد نياز برای تولید محصولات جدید تأكيد كردند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا