اجتماعی

باحضورفخری ،شهردارو کنجوریان؛بخشدار مراسم یوم ا… 22 بهمن در شهرهلشی باشکوه خاصی برگزار شد

راهپیمایی هرساله 22 بهمن، بخاط پاسداشت انقلابی است که درروز بیست و دوم بهمن 57 توسط حضرت امام خمینی (ره)رقم خورد ، اما حرکت بیداری ملت ها که متأثر از انقلاب اسلامی در طول 4 دهه آغاز شده بر اهمیت پاسداشت همیشگی و هرساله ازانقلاب با حضوردرراهپیمایی 22 افزوده است.

ماد – امروز، سه شنبه، ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که با چهلمین روز شهادت سردار دل ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن بود، اقشار مختلف مردم شهر هلشی، رأس ساعت 10صبح، باحضور پرشور خود در این مراسم، باسر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ براسرائیل، سالروز پیروزی انقلاب و چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی را گرامی داشتند. گفتنی است در این مراسم، مهندس پوریا فخری و پرسنل شهرداری هلشی، همچنین بخشدار هلشی حضور داشتند.
در این مراسم، کنجوریان؛ بخشدار هلشی سخنانی ایراد کرد که خلاصه ای از آن را بایکدیگر مرور می کنیم: لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به مردم عزیز و همیشه در صحنه بخش سرفیروزآباد تبریک و تهنیت عرض می کنم و همچنین تسلیت می گویم چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش را به مسلمانان جهان به ویژه شما عزیزان که در این سرما با حضور گرمتان باردیگر مشت محکمی بردهان امریکا به خصوص ترامپ خبیث زدید .
با عنایت به شرایط موجود جهان اسلام و هجمه هایی که به اسلام و کشورهای اسلامی دراشکال مختلف و در اقصی نقاط جهان می شود،مهم ترین موضوع برای مبارزه با این فتنه ها و هجمه ها ،وحدت میان مسلمین است .چرا که هرآسیبی که به مسلمانان درچنددهه ی گذشته وارد شده است ،ازناحیه ی تفرقه و اختلاف میان مسلمانان بوده است که یکی از استراتژی های اصلی دشمنان اسلام و مسلمین بوده است .
نگاهی به نوع نگرش ها و اقدامات سخت ونرم دشمنان اسلام نشان می دهد که هیچ موضوعی دردنیا و جهان و رسانه و تبلیغات و حتی سیاست و قدرت،بیشترازاتحادوانسجام جهان اسلام مورد تهاجم نبوده و نیست .
نگاهی به شرایط و اوضاع کنونی یمن،بحرین، نیجریه ،میانمار،افغانستان، عراق، سوریه و فلسطین بیانگر دردو رنج هایی است که از ناحیه ی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمین براین کشورها وارد شده است .
اگروحدت و همدلی میان مسلمین وجودداشته باشد، شاهد این وضعیت اسفبار دربرخی ازکشورهای اسلامی نخواهیم بود.یکی ازجبهه های مهمی که عامل وحدت مسلمین درسرتاسر جهان است، جبهه ی مقاومت است که پرچم دار آن سردار قاسم سلیمانی است که پیش از این با حضور دراین جبهه، رهبری و فرماندهی مقاوت اسلامی را برعهده داشت و اکنون پس از شهادتش، راه و رسم مکتبی را پایه گذاری نمود، ادامه دارد .22 بهمن تجلی وحدت فکرو عقیده و ایمان مردم به آرمان های بلند امام راحل و انقلاب اسلامی است که باخون شهیدان درابتدای راه آبیاری شد و رشد کرد، شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس، با خون خود ازآن نهال نوپا پاسداری و حراست کردند و شهدای مدافع حرم ، این مسیر سرخ را خارج ازمرزها ادامه دادند تا این انقلاب از گزند بدخواهان و دشمنان درامان باشد .
چهل و یکمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی،به عنوان انقلابی که با رهبری امام به پیروزی رسید الگویی تمام عیار برای مسلمانان جهان است و خط مشی است که با تأسی از آن می توانند ازسلطه مستکبران خارج شوند .
22 بهمن امسال مقارن است با چهلمین روز شهادت سرداربزرگ و پرافتخار اسلام ، حاج قاسم سلیمانی ابرمردی که به معنای واقعی ، انقلابی زیست و عمل کرد و درعین اینکه بالاترین مقام نظامی بود ،همواره خودرا سرباز ولایت معرفی می کرد .
حضور بی سابقه ی مردم ایران درتشییع پیکرایشان که به تعبییر رهبرفرزانه انقلاب ، ازایام ا..است ، یادآور این جمله ی زیبای شهید بهشتی (ره ) است که فرمودند :ملت ما شیشه است و اگر شکسته شود ،برنده تر می شود .
شهید سلیمانی ،با شهادتش نه تنها ایران بلکه تمام آزادگان جهان را فارغ از هرملیت و مذهب و تفکر برای نابودی نظام سلطه گردهم آورده و این است معنای واقعی وحدت .

هرچندراهپیمایی هرساله 22 بهمن، بخاط پاسداشت انقلابی است که درروز بیست و دوم بهمن 57 توسط حضرت امام خمینی (ره)رقم خورد ، اما حرکت بیداری ملت ها که متأثر از انقلاب اسلامی در طول 4 دهه آغاز شده بر اهمیت پاسداشت همیشگی و هرساله ازانقلاب با حضوردرراهپیمایی 22 افزوده است ، چرا که ملت هایی که استقلال خواهی خودرا با الگوگیری ازانقلاب اسلامی ملت ایران آغاز کرده اند ، چشم به ما دوخته اند تاببینند درچهل و یکمین سال انقلابی که به صراحت امریکا و دیگر دشمنان انقلاب اسلامی ،سخن از فروپاشی آن سرمی دهند ،ملت ایران چگونه و با چه انگیزه به صحنه آمده و پشتیبان انقلاب خودخواهند بود . درشرایط فعلی و با توجه، به توطئه های متعدد دشمنان انقلاب اسلامی، نیاز به وحدت ملی و حرکت درمسیر انسجام و یکپارچگی بیش از گذشته احساس می شود و همین راهپیمایی خودجوش و مردمی 22 بهمن امسال در شرایط فعلی به گونه ای برگزار می شود که قوی تر و پرشکوه تر ازسال های گذشته می باشد چرا که این حضور موجب منافع ملی و تقویت امنیت ملی کشور خواهد شد .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا