خبر ویژه

انجام ۲۶ مورد ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۲۶ مورد ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

ماد – به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فریبرز کرمی اظهار داشت: در حال حاضر محور شریانی حمیل- ایلام مسدود است و تا ظهر بازگشایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط جوی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ دستگاه ماشین آلات و ۱۳۱ نیروی راهداری آماده باش و درگیر عملیات برف روبی و بازگشایی بودند.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از امداد رسانی به دو دستگاه خودرو گرفتار خبر داد و بیان داشت: میزان شن و نمک مصرفی ۷۵ تن و میزان برف روبی ۱۳۰ کیلومتر باند در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه بوده است.

این مسئول از انجام ۲۶ مورد عملیات ریزش برداری در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد که عمدتاً روستایی بوده‌اند.کرمی گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی روستایی و اصلی استان کرمانشاه باز است و محورهایی که ریزش داشته‌اند طی شب گذشته، پس از ریزش برداری بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: بارش برف در محورهای سنقر- قروه و سنقر- آجین و محور سه راهی شهدا-پاوه گزارش شده است.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا تمامی ناوگان حمل و نقل شامل اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌های برون شهری ضد عفونی می‌شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا