خبر ویژه

بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرهرسین

دکتر هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه طی بازدیدی به همراهی مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از نزدیک در جریان روند انجام مراحل پایانی تصفیه خانه فاضلاب، شهر هرسین قرارگرفتند.

ماد – به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، درابتدای این بازدید استاندار کرمانشاه از مراحل مختلف ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین که هم اکنون مراحل پایانی آن در دست انجام است، قرار گرفت.
استاندار کرمانشاه در خصوص نگاه موجود به طرح فاضلاب در استانداری کرمانشاه افزود: ضرورت و حساسیت اجرای این طرح کاملاً محسوس می باشد بنابراین حمایت و تسریع درجهت اتمام احداث آن گامی در جهت بهره مندی مردم از خدمات آن است.
بر اساس این گزارش، دکتر بازوند همچنین از تصفیه خانه اضطراری آب هرسین که در شرایط بارندگی ها به خوبی عمل می کند بازدید و اظهار رضایت نمود و ساخت این مجموعه را در راستای رفع نیازهای هرسین و خدمت به مردم این شهر بسیار ارزنده عنوان کرد.
مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز ضمن بیان اینکه اجرای پروژه های فاضلاب که ضامن سلامت و رفاه حال شهروندان بوده و همواره با حمایت و پیگیری مسئولین به ویژه استاندارهمراه بوده است تصریح کرد:با توجه به حساسیت های استانداری و مجموعه های مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه، مجموعه تصمیم گیران شرکت نیز برضرورت حمایت از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین تأکید دارند و امید است بتوانیم با جدیت تمام در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
وی افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهر هرسین از طرحهای مهم درشهرهرسین بوده که عملیات اجرایی آن در زمینی به وسعت 8هکتار آغاز و در مرحله اول برای جمعیت55 هزار نفر با ظرفیت تصفیه12هزار و 600 متر مکعب در شبانه روز طراحی شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا