اقتصادی

فروش 1700 تن شمش آلومینیوم بزرگترین واحد تولیدی منطقه ویژه لامرد در بورس

روز گذشته یکهزار و 700 تن شمش تولیدی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد در بورس عرضه شد که این حجم عرضه شده بطور کامل به فروش رسید.

ماد نیوز – پذیرش محصولات تولیدی (شمش، بیلت و اسلب) شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، پس از بررسی مدارک و مستندات در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه کمیته عرضه در تاریخ ۹ تیر ماه در بازار اصلی بورس کالای ایران مورد تصویب قرار گرفت.
طبق اطلاعیه اعلام شده از سوی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، این واحد تولیدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد یکهزار و 700 تن شمش آلومینیوم با بالاترین درجه خلوص (نود و نه و هشت دهم درصد) را طی روز گذشته (31 تیر) در بورس ایران عرضه کرد که این حجم عرضه شده در بورس بطور کامل خریداری شد.
به باور متخصصان صنعت آلومینیوم کشورمان، شمش ۵۰ پوندی و شمش هزار پوندی و دیگر محصولات اسلب و بیلت این مجتمع در آینده ای نزدیک، توان رقابت با عمده ترین کشورهای صاحب این صنعت پایه را دارد.
آلومینیوم جنوب از بزرگترین واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی لامرد است که بخشی از محصولات خود را در بورس عرضه کرد و مقدمات لازم برای صادرات شمش آلومینیوم با همکاری امور گمرکی منطقه ویژه اقتصادی لامرد فراهم شده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا