گردشگری

تجمع اعتراضی در واکنش به میراث فرهنگی کرمانشاه

ابراهیم عزیزی در حاشیه تجمع اعتراضی نسبت به تولید فیلم‌ها و عکس‌های مبتذل در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه با اشاره به حضور دو نماینده در کرمانشاه از طرف وزیر میراث فرهنگی، اظهار داشت: با وزیر میراث فرهنگی که صحبت کردم قرار شد افرادی که اعزام می‌کنند تام‌الاختیار باشند و اختیار عزل نیز داشته باشند.

به گزارش مادنیوز، وی عنوان کرد: قرار بر این شده است این افراد به وظیفه خود عمل کنند که نوکری امام حسین (ع) هرچه بیشتر در این شهر که از دیرباز به اهل‌بیت (ع) ارادت داشته و زبانزد خاص و عام بوده است ادامه داشته باشد و بتوانیم به وظیفه شرعی خود عمل کنیم.

عزیزی با اشاره به اینکه همه چیز ما از انقلاب امام حسین (ع) است،گفت: وقتی پیامبر عظیم‌الشأن می‌فرمایند: «حسین از من و من از حسین هستم» پس انقلاب ما نیز حسینی است و تمام شعارهای انقلاب شعار‌های امام حسین (ع) بوده است.

عزیزی گفت: همه کارهای ما برای نوکری امام حسین (ع) است و هیچکس نمی‌تواند با این موضوع بازی کند و هر کس مرتکب این اشتباه شود زمین می‌خورد یعنی خدا او را زمین می‌زند.

وی افزود: نوکرهای امام حسین (ع) همیشه سرزنده هستند و افتخار ما خدمت به نوکرهای امام حسین (ع) است و این پرچم همیشه برافراشته و پاینده است.

همچنین محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در حاشیه این تجمع اعتراضی نسبت به تولید فیلم‌ها و عکس‌های مبتذل در تکیه معاون‌الملک کرمانشاه با اشاره به بررسی همه جانبه موضوع از سوی تیم ویژه وزیر میراث فرهنگی، اظهار کرد: نمایندگان وزیر میراث فرهنگی که به کرمانشاه آمده‌اند با رعایت عدالت مسائل رخ داده را بررسی کرده و نمایندگان مجلس نیز نظرات خود را ارائه کرده‌اند.

وی افزود: بنده و آقایان دکتر عزیزی و دکتر مصری دیگر نماینده‌های محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از روز اول این ماجرا هم قدم با یکدیگر جلو رفتیم و خواستار این هستیم که نماینده‌های اعزام شده از سوی وزیر میراث فرهنگی که تام الاختیار هستند یک تصمیم درست و عقلانی بگیرند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از تکایای کرمانشاه بخصوص تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی باید بهره فرهنگی برد، تصریح کرد: تمامی افراد و مسئولانی که در این ماجرا نقش داشته و باعث هتک حرمت شده‌اند باید پاسخگو بوده و محاکمه شوند و انشاالله شخصی که مسؤل می‌شود، متوجه باشد که چه مسؤلیت مهمی برعهده دارد.

رشیدی در ادامه گفت: بارها گفته‌ام که قبل از نماینده بودن، نوکر نوکران امام حسین علیه السلام هستم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا