اقتصادی

زاکانی: بورس، کلاه گشادی بر سر مردم بود

زاکانی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع بورس از آن کلاه های گشادی بود که بر سرِ مردم گذاشتند، گفت: اینکه بورس باید تقویت بشود، کاملا حرف درستی است. اینکه بورس به عنوان یک جزئی تحت عنوان بازار سرمایه باید مورد دقت قرار بگیرد حرف درستی است، اما اینکه زیرساخت ها فراهم نیست و از مردم دعوت می کنید که به بورس بیایند و به مردم آموزش هم نمی دهید این ظلم در حق مردم است، این یک جنایت بزرگ بود که اتفاق افتاد و بسیاری از مردم رو به خاک سیاه نشاند.

به گزارش مادنیوز، زاکانی با بیان اینکه آقای روحانی و سیستم اش خراب کاری کردند، گفت: لذا ناظر به بورس جلسات متعددی با جناب آقای همتی و جناب آقای دژ پسند و هم با آقای قالیباف داشتیم، با هدف اینکه مردم کمتر آسیب بخورند و این روند عوض بشود.

وی ادامه داد: مجلس به دنبال این است که این خرابکاری ها را کمتر کند و بی ثباتی و جبران کسری بودجه را در دستور کار خود قرار داده و بعد هم بتواند این کیک موجود را درست تقسیم کند، بعد هم بتواند معیشت مردم و مسکن مردم را تامین کند، بعد هم بتواند سیاست های کلان را جبران کند، با فساد برخورد کند و در آخر موانع تولید و صادرات را هم بردارد. مجلس در این مسیر دارد حرکت می کند. آیا امکان در کشور هست ؟ بله، امکان در کشور است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا