فرهنگ و هنر

دورهمی و خندوانه در راه پخش

“دورهمی” پس از وقفه چند ماهه در پخش، همزمان با شب یلدا به آنتن بازگشت و مهران مدیری توضیح داد که “دورهمی” به خاطر شرایط کرونا متوقف شده بود.

یلدایِ تلویزیون چند گره خبری را باز که یکی سرنوشت “دورهمی” بود و یکی تکلیف “خندوانه”؛ مهران مدیری و صحبت‌های ابتدایی‌اش تکلیفِ ادامه پخش فصل چهارم را مشخص کرد و رامبد جوان هم در یک ویدئو هم توضیحاتی درباره فصل جدید “خندوانه” داد.

ادامه فصل چهارم “دورهمی”

فارغ از حضور استاد نصیریان در “کتاب باز” و حتی “شوتبال” ویژه، مهران مدیری با قدری تأخیر نسبت به ساعت 21:30 اعلام شده، با ویژه برنامه “دورهمی” به آنتن رسید. در ابتدای شروع برنامه، مهران مدیری اعلام کرد که ادامه فصل چهارم پخش می‌شود. او گفت: قرار بود سری چهارم “دورهمی” در 100 قسمت ساخته شود، ما 80 قسمت ضبط کردیم اما به خاطر شرایط کرونا و ایام ماه محرم و صفر برنامه را ضبط نکردیم و متوقف شد.

مدیری تأکید کرد: طبق تعهد قبلی 20 قسمت از فصل چهارم را ضبط کردیم و ویژه‌برنامه یلدا یکی از آن ضبط شده‌‌‌ها است.

چندی پیش یکی از عوامل برنامه “دورهمی” در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شروع ضبط این برنامه تلویزیونی خبر داده بود و گفته بود که قسمت‌های باقیمانده فصل چهارم در حال ضبط است. حتی او احتمال داده بود که مهران مدیری با “دورهمی” در شبِ یلدا برگردد که در دقیقه 90 این خبر از سوی سیما تأیید شد.

برنامه “دورهمی” قرار است از این هفته ادامه پیدا کند و چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

مدیری با بهروز رضوی از رادیو و مشکلاتش و همچنین به حضور خودش در رادیو و همبازی بودنش با رضوی در تئاترهایی که قطب‌الدین صادقی کارگردانی صحبت کرد.

“خندوانه” به آنتن نزدیک شد

رامبد جوان هم با انتشار یک ویدئو در فضای‌مجازی دوباره خودش و فصل جدید “خندوانه” را سر زبان‌ها انداخت. او در این ویدئو علاوه بر تبلیغِ برنامه‌ های شبکه نسیم در شبِ یلدا و درخواست از مردم برای نرفتن به دورهمی‌های خانوادگی، توصیه‌های کرونایی هم برای مردم داشت. او در لا به لای همین توصیه‌ها و تبلیغ‌ها، اعلام کرد در تدارکِ فصل جدید “خندوانه‌”ایم تا به زودی با کلی اتفاق جدید و جذاب، به آنتن برسیم.

پیش از این خبرنگار تسنیم گزارش کرده بود که رامبد جوان و گروه “خندوانه” در پیش‌تولید و مشغولِ آماده کردن مقدمات تولیدند و زمستان با کاری جدید به تلویزیون برمی‌گردند. حتی قرار است گروهِ “خندوانه” مثل سنوات قبل برای عید نوروز هم ویژه‌برنامه‌ای داشته باشد.

یکی از موضوعات اصلی “خندوانه” جدید که پیش از آن هم رامبد جوان توضیح داده بود مسابقه بزرگ “خنداننده‌شو3” است. چرا که در صفحه مجازی‌اش فراخوان این مسابقه را هم اعلام کرد و باید دید در کنار این اتفاق، آیا “جناب‌خان” در فصل جدید “خندوانه” حضور دارد و جزئیات دیگر چیست؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم دست‌اندرکاران برنامه با چه اتفاقاتی در راهِ آنتن‌اند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا