سیاسی

ترقی: استقبال مردم از اصلاح طلبان 2 تا 8 درصد است

دولت تدبیر و امید ماه های آخر دوران خود را ممی گذراند و کاندیداها و جریانات سیاسی، خود را برای حضور در انتخابات آماده می کنند.

ترقی از چهره های اصولگرایان درباره سهم جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: براساس نظرسنجی‌ها در حال حاضر گرایش مردم به اصلاح‌طلبان منفی است و تقریباً بیش از ۷۰ درصد مردم نسبت به اصلاح‌طلبان نظر مثبتی ندارند. استقبال مردم از اصلاح‌طلبان بین ۲ تا ۸ درصد است.

به گزارش مادنیوز، وی ادامه داد: بنابراین جریان ذکر شده آنچنان تاثیری در انتخابات و مشارکت ندارد، اما طبیعتاً اصلاح‌طلبان به هر میزان که بتوانند مشارکت را افزایش دهند حضورشان می‌تواند مثبت باشد

ترقی درباره احتمال تایید صلاحیت چهره‌های اصلی اصلاح‌طلب به عنوان نامزد ریاست جمهوری در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ عنوان کرد: نامزدهای اصلاح طلب در چارچوب شروط طرح جدید انتخابات ریاست جمهوری نمی‌گنجند یا اینکه محکومیت دارند که کار را برای آنها مشکل می کند. مگر اینکه اصلاح‌طلبان یک چهره جدید با کارنامه سفید که هیچ کدام از این مسائل را نداشته باشد را به عنوان گزینه نهایی خود معرفی کنند، لذا احراز یا عدم تایید صلاحیت بستگی به نامزد آنها دارد. به هر حال «قانون، قانون است، قانون که نباید خود را با اصلاح طلبان تطبیق دهد آنها باید خود را با قانون تطبیق دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا