اجتماعی

فانتزی نامگذاری تا آخرین روزها در شورای شهر تهران

فانتزی دست از سر شورای شهر تهران برنمی دارد یا بهتر است بگوییم شورای شهر تهران، دست از فانتزی بازی بر نمی دارد!

به گزارش مادنیوز؛ چه این دست از سر آن برندارد و چه آن دست از سر این برندارد، نهایتا نتیجه اش یکی است، نتیجه ای که شورای شهر تهران را در دوره اخیر، به یکی از ناکارآمدترین شوراهای شهر طی ادوار مختلف مبدل کرده است.

این شورا بجای رسیدگی به وظایف اصلی خود از یکسو و بهبود کیفیت زندگی در شهری مانند تهران از سوی دیگر، ظاهرا درگیر حواشی و فانتزی هایی شده است که نمی تواند به رضایت مردم منجر شود.

همین هفته گذشته بود که راه اندازی وبسایتی تحت عنوان “تهران، شهر آرزوها”! خبرساز شد، پس از آن، یکی از اعضای شورای شهر تهران از مردم خواست که آرزوهای خود را در آنجا بنویسند!!

شاید حق داشته باشند، شورایی که از خواسته های اولیه مردم بی خبر باشد لابد راهکار بهتری پیدا نکرده.

اما موضوعات فانتزی به همین جا ختم نمی شود، شورای شهر تهران، مرتبا یک نگاه به اسامی خیابان ها و معابر داشته است تا جایی که برخی ها آن را شورای نامگذاری تهران خطاب می کنند.

اغلب اعضای شورا منتظرند کسی بمیرد تا فورا اعلام کنند که فلان خیابان را به نام او می کنیم! حالا اینکه این خیابان ها و معابر، بهبود مستمری از جنبه های مختلف دارند یا ندارند، موضوع ثانوی است!

این نامگذاری ها تا جایی پیش رفت که فرمانداری تهران برخی از آنها را به دلیل مغایرت رد نمود و شخص فوت شده را حائز شرایط برای نامگذاری خیابان به نام او ندانست.

اکنون نوبت مهرداد میناوند است، او به دلیل بیماری کرونا درگذشت تا اعضای شورای شهر تهران مانند همیشه، اعلام نمایند که خیابانی را به نام او خواهند کرد.

این مردم انتظاری فراتر از این اقدامات دارند، نام خیابان ها، هر چه باشد، مهمتر از آن، وضعیت کیفیت زندگی در همین خیابان هاست، اگر برای دومی نمی توانید کاری بکنید دست از سر اولی هم بردارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا