سیاسی

رایزنی های آذری جهرمی برای انتخابات

سازندگی نوشت: «خبرها حکایت از آن دارند که محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بی میل نیست بداند هم جامعه درباره او و کاندیداتوری او چه فکری می کند و از همین منظر شانسش را در انتخابات ریاست جمهوری بیازماید. ظاهرا او در همین راستا اطرافیانش با فعالان سیاسی و چهره های رسانه ای دیدارهایی را آغاز کرده اند تا چگونگی ورود او به انتخابات را بررسی کنند. همزمان خود آذری جهرمی هم دیدارهایی با برخی چهره ها از جمله سیدحسن خمینی، احمد مسجدجامعی، علی لاریجانی و حسین دهقان داشته است که البته جزییات آنها رسانه ای نشده است….

او امروز در صف اول مقابله با محدودسازی و فیلترینگ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایستاده و در این مسیر صابون احضار به دادسرا و قرار گرفتن در جایگاه متهم را هم به تن مالیده است. بی سبب نیست که او به دیدار مسجدجامعی از چهره های نزدیک به خاتمی رفته تا به این واسطه هم از رویکرد و نگاه خاتمی نسبت به کاندیداتوری اش مطلع شود و هم لابد درخواست و انتظارات خودش را به گوش او برساند…

البته آذری جهرمی نمی خواهد تنها حمایت یک طیف سیاسی را داشته باشد و دیدارش با علی لاریجانی هم در همین راستاست… اوبه ائتلاف های انتخاباتی نگاه جدی دارد و دیدارش با حسین دهقان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم می تواند در راستای یک ائتلاف انتخاباتی باشد.»

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا