اجتماعی

واکسن از کجا به شهردار اهواز رسید؟

عضو شورای شهر اهواز در واکنش به خبر سواستفاده شهردار اهواز از سهمیه واکسن پاکبان‌ها در صفحه خود در شبکه‌های مجازی نوشت: متولیان بهداشت شرق اهواز باید جزئیات ماجرای واکسن شهردار اهواز را توضیح دهند و روشن کنند چگونه ممکن است در دفتر شهردار اهواز، آقای نوشادی با یک پاکبان اشتباه گرفته شود؟!

در ادامه آمده است: این در حالی است که واکسیناسیون پاکبانان و غسالان در بهشت‌آباد انجام شده است! آیا تحت فشار مدیران شهرداری یک دوز واکسن چینی به دفتر شهردار رفته و یا اشتباهِ متولیان واکسیناسیون بوده و یا اینکه تفسیر متفاوتی از مشمولین واکسن داشته‌اند؟

موسی‌پور نوشته است: اگر اشتباه از شبکه بهداشت بوده به مانند رئیس دانشکده آبادان عذرخواهی کنند و شفاف، اسامی مسؤولین استانی را که از این سهمیه استفاده کرده‌اند اعلام نمایند.

در ادامه آمده است: به هر حال توضیحات هر دو مجموعه دارای ابهامات است و سریعا باید شفاف‌سازی کنند. از ریاست شورا هم تقاضای تشکیل فوری کمیسیون تحقیق و تفحص در این رابطه را داریم که در صورت اثبات تخلف در شهرداری، بدون تردید باید برخورد مقتضی صورت پذیرد.

لطفعلی زاده یک عضو دیگر شورای شهر اهواز خواستار عزل و برخورد قضایی با نوشادی شهردار اهواز به علت سوءاستفاده از واکسن کرونای غسال‌ها شد.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز در واکنش به تخلف شهردار اهواز و آبادان به دلیل استفاده از واکسن پاکبان‌ها گفت: درخواست وزارت بهداشت این است که این افراد به مراجع قانونی معرفی شوند.

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان نیز گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا