اقتصادی

کاهش ارزش سبد سهام عدالت

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی هم امروز در پایان معاملات بازار سرمایه به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان رسید و نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۸ هزار تومان معادل ۰.۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش مادنیوز، بورس امروز هم مثل روز گذشته کار خود را بسیار پرنوسان آغاز کرد، در حالی که در ساعات میانی معاملات تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار واحد کاهش یافته بود که در ساعات پایانی به یک میلیون و۱۴۴ هزار واحد رسید، اما دوباره روندی نزولی به خود گرفت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۳ خردادماه با کاهش سه هزار و ۶۶۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۹۰ واحد رسید. در این روز شاخص کل و شاخص هم‌وزن هر دو به اندازه هم یعنی ۰.۳۲ درصد کاهش پیدا کردند.
فارس، تاپیکو و رمپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «کگل»، «شپنا» و «خودرو» سبزترین نماد‌ها در روز سرخ بورس امروز بودند. «غکورش»، «ولکار» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۸۴۲ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۵ درصد معادل ۳۸ هزار و ۶۱۱ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۹۰۵ تومان رسیده است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا