ورزشی

رقم قرارداد بازیکنان باورکردنی نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: رقم درخواستی بازیکنان غیرقابل باور است و اگر به چشم نمی دیدیم، باور نمی کردم.

فرهاد مجیدی با اشاره به این موضوع ادامه داد: اجازه بدهید نقل و انتقالات تمام شود و در روزهای آینده در خصوص آن صحبت خواهم کرد. در حال حاضر درگیر شرایط تیم هستیم اما حتما در خصوص مسایلی که در این روزها گذشت، درباره اتفاقات، شرایط بازیکنان، پیشنهادهایی که دادیم و رقم هایی که در خصوص آن صحبت شد حرف خواهم زد.

سرمربی استقلال تهران تصریح کرد: پیشنهادهایی داشتیم که از سوی برخی از بازیکنان به سرانجام نرسید اما در مقابل، یکسری بازیکن جدید به تیم ملحق شدند.

مجیدی در مورد مذاکره با دژاگه و رضا اسدی هم گفت: در مورد لیست بازیکنان صحبت نمی‌کنم اما با چند بازیکن صحبت شده و توافق اولیه هم صورت گرفته است. با هواداران استقلال در رابطه با بازیکنان، رقم قراردادها و آپشن‌هایی که پیشنهاد دادیم، مفصل صحبت می‌کنم. اجازه بدهید این چند روز بگذرد تا بگویم چه اتفاقاتی درباره بازیکنان و رقم قراردادها افتاده است.

وی با اشاره به رقم های پیشنهادی بازیکنان استقلال تاکید کرد: اگر با چشم خودم نمی‌دیدم، اصلا باور نمی‌کردم. شاید اگر کسی هم این موضوع را به من اطلاع می داد بازهم باور نمی کردم اما همانطور که گفتم در روزهای آینده در این خصوص حرف خواهم زد. البته بر اساس نیازهایی که داشتیم با چند بازیکن صحبت هایی شده که اگر به توافق نهایی برسیم به جمع ما ملحق خواهند شد.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که بحث رفتن مهدی قایدی به کجا کشید، گفت: به من گفتند که رفتن او منتفی شده است و با این شرایط در جمع ما خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا