سیاسیکرمانشاه

«بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه شد

«بهمن امیری مقدم» برای تصدی استانداری کرمانشاه از هیات وزیران رای اعتماد گرفت.

هیأت دولت در جلسه صبح چهارشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور پس از بررسی سوابق و برنامه‌های پیشنهادی بهمن امیری مقدم، وی را به عنوان استاندار کرمانشاه تعیین کرد.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی امیری مقدم می‌توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و رییس ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های گیلان و خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان‌های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی اشاره کرد.

 

دکتر رییسی: اشتغال جوانان مهمترین دغدغه مردم استان است

آیت‌الله رئیسی در جلسه هیأت دولت پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به «بهمن امیری مقدم» به عنوان استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از برنامه مدون در اداره این استان، اظهار داشت: استان کرمانشاه نقش و جایگاه ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشته و مردم این استان دِین خود را به ایران و انقلاب ادا کردند و ما هم باید نسبت به این مردم مقاوم و ارزشمند وظایف‌مان را انجام دهیم.

رئیس جمهور با اشاره به کثرت نیروهای جوان، مستعد و انقلابی در استان کرمانشاه، گفت: اشتغال جوانان مهم‌ترین دغدغه مردم استان است که آنها و ما را رنج می‌دهد لذا اولویت استاندار باید رسیدگی به این موضوع و تلاش برای حل مسأله بیکاری باشد.

دکتر رئیسی همچنین بر لزوم توجه استاندار جدید به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مختلف جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی استان کرمانشاه در برنامه‌ریزی و اداره این استان تأکید کرد.

در جلسه هیات دولت بنا به پیشنهاد وزیر کشور و با رای موافق هیات وزیران، ‌بهمن امیری مقدم به عنوان استاندار کرمانشاه انتخاب شد.

امیری مقدم متولد ۱۳۴۱ کرمانشاه، از جانبازان جنگ تحمیلی و کارشناس مدیریت است.

رئیس ستاد سپاه کرمانشاه در دوران دفاع مقدس،‌ جانشین ستاد مهندسی کل سپاه،‌ فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان و خراسان رضوی و مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور از جمله سوابق وی است.

 

«بهمن امیری‌مقدم» هفدهمین استاندار کرمانشاه را بیشتر بشناسیم

 هیات وزیران در جلسه صبح چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین رییسی، رئیس جمهوری، به «بهمن امیری‌مقدم» برای تصدی استانداری کرمانشاه رای اعتماد دادند.

 از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی «امیری‌مقدم» می‌توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و رییس ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرمانده انتظامی و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های گیلان و خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی اشاره کرد.

«امیری‌مقدم» از نیروهای با سابقه و با تجربه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بومی استان کرمانشاه است.

پیش از این «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه بود که در دوم مهرماه سال ۱۳۹۶ در این سمت منصوب شد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این هفدهمین استانداری است که در استان کرمانشاه منصوب می‌شود و براساس آمار و سوابق پیش از انقلاب نیز این استان ۳۴ استاندار داشته است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا