سلامتکرمانشاه

تزریق دُز سوم باعث جلوگیری از وقوع پیک ششم کرونا می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ورود سویه اُمیکرون به استان خبر داد و گفت: با تزریق دُز سوم واکسن کرونا می‌توان از پیک ششم این بیماری جلوگیری کرد.

 

به گزارش خبرنگار ماد، دکتر «محمودرضا مرادی» شنبه با بیان اینکه هر سویه ای که از کرونا وارد کشور می‌شود تقریبا روش پیشگیری و درمان یکسانی دارد. افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش واکسیناسیون از اهمیت ویژه ای در مقابله با این سویه جدید برخوردار است.

وی اظهار داشت: ۲۰ درصد از جمعیت واجد شرایط استان تاکنون ۲ دور واکسن را دریافت نکرده اند و از افراد تقاضا داریم هرچه سریع تر نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه تزریق دُز سوم یا یادآور باعث جلوگیری از وقوع پیک ششم بیماری می‌شود، گفت: تفاوت سویه اَومیکرون با سایر سویه های کرونا سرایت پذیری بیشتر آن است و وارد هر استان و کشوری که شده خیلی زود باعث افزایش تعداد افراد مبتلا شده است.  

وی گفت: در ستاد مبارزه با کرونای استان تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و تشویق مردم به انجام واکسیناسون است که خوشبختانه در مراکز تجمیعی استان، واکسیناسون بدون هیچ مشکل و در کوتاه ترین زمان انجام می‌شود

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا