اجتماعیکرمانشاه

بیش از ۷ هزار متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر کرمانشاه شستشو و لایروبی شد

مدیر امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه خبر داد: طی یک ماه گذشته ۷ هزار و ۴۰۰ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر توسط اکیپ حوادث و اتفاقات این امور شستشو و لایروبی شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، فرشاد حیاتی مدیر امور آبفا منطقه یک شهر کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: اکیپ حوادث و اتفاقات فاضلاب منطقه یک به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب به منازل و معابر شهروندان با هدف حفظ سلامت آنها و  پیشگیری از چالش های زیست محیطی اقدام به شستشو ۷ هزار و ۴۰۰ متر از شبکه جمع آوری فاضلاب، ۳۶۵ مورد لایروبی منهول، ۱۹ مورد همسطح سازی و مرئی سازی منهول، ۱۱ مورد تعویض دریچه فاضلاب، ۱۰۹ مورد رفع حادثه شبکه فرعی و ۷۷ مورد حادثه انشعاب نمود.
حیاتی به ۱۳۰ متر لوله گذاری به منظور مرتفع نمودن حادثه گرفتگی شبکه جمع آوری فاضلاب اشاره کرد و افزود: این امور با تعویض ۱۳۰ متر از خط لوله اصلی و شبکه جمع آوری فاضلاب به سایزهای ۷۰۰، ۵۰۰، ۲۵۰ و ۲۰۰ میلیمتری توانست ۹ حادثه فاضلاب در محلات شهر را مرتفع نماید.
مدیر امور آب وفاضلاب منطقه یک شهر کرمانشاه در پایان از مشترکین  گرامی درخواست نمود تا از ورود زباله به منهول های فاضلاب جلوگیری نموده و در صورت مشاهده مفقودی یا جابه جایی دریچه منهول موضوع را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان درمیان بگذارند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا