اجتماعیکرمانشاه

بهره برداری از پروژه آبرسانی شیان تا شهریور ماه ۱۴۰۱/ ۸ روستای شهرستان اسلام آباد غرب از آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد

با اتمام پروژه آبرسانی شیان ۸ روستای شهرستان اسلام آباد غرب با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

 

به گزارش ماد بنقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، سید اصغر صفوی مدیر امور آبفا شهرستان اسلام آباد غرب ضمن اعلام این خبر گفت: این امور به منظور توسعه آبرسانی روستایی و ارتقاء شاخص بهره مندی آب شرب در حوزه شهرستان اجرای پروژه های آبرسانی روستایی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

صفوی به پروژه آبرسانی شیان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این پروژه شامل حفر دو حلقه چاه آب شرب، ۳۰ کیلومتر لوله گذاری، ساخت دو باب مخزن و کنتورگذاری ۸ روستا می باشد که تا کنون حفر یک حلقه چاه، یک باب مخزن، ۲۱ کیلومتر لوله گذاری و ۴۰۰ دستگاه کنتور گذاری انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: به همت همکاران حوزه بهره برداری و توسعه آب شرکت این پروژه تا شهریور ماه ۱۴۰۰ به اتمام خواهد رسید و با بهره برداری از آن اهالی ۸ روستای تحت پوشش با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند خواهند شد.

صفوی در پایان حفاظت از منابع تامین آب شرب و افزایش رضایتمندی مشترکین را یکی از اهداف مهم شرکت آبفا استان عنوان کرد و گفت: دستیابی به این مهم و جلوگیری از بحران آب در آینده نیازمند همراهی مردم فهیم شهرستان با مدیریت صحیح مصرف آب می باشد.

مجتمع شیان با هزار و ۳۶۰ مشترک آب و جمعیتی بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در ۲۰ کیلومتری شهر اسلام آباد قرار دارد.

 

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا