اجتماعیقضایی

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با مراجعه‌کنندگان در مرکز ارتباطات مردمی ملاقات کرد

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

به گزارش ماد از مرکز رسانه قوه قضاییه  حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعدادی از معاونین این سازمان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار و گفتگو کردند و در جریان پرونده‌ها قرار گرفتند.
در این دیدار که حدود ۲ ساعت به طول انجامید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به صورت چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان دیدار و دستورات لازم را درباره مشکلات این افراد صادر کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین پورخاقان در تشریح ملاقات‌های انجام شده بیان کرد: در ملاقات مردمی امروز برخی افراد برای رسیدگی به پرونده خود از شهرهای دور به تهران مراجعه کرده بودند، اما با توجه به اینکه در مرکز ارتباطات مردمی سیستم ویدئو کنفرانس ایجاد شده است در آینده می‌توانیم از طریق ویدئو کنفرانس به پرونده‌ها رسیدگی کنیم تا وقت و هزینه هموطنان از بین نرود.
بخشی از مشکلات افرادی که امروز برای ملاقات با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مراجعه کرده بودند، در ارتباط با اطاله دادرسی در پرونده‌ها بود.
برای نمونه در یک مورد فردی که از استان فارس مراجعه کرده بود، پرونده وی ازسال ۹۴ تشکیل شده و تاکنون حکمی برای آن صادر نشده بود که رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دستور رسیدگی به پرونده را صادر کرد.
یکی دیگر از پرونده‌هایی که امروز در دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با مراجعه کنندگان به مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مطرح شد مربوط به تعاونی مسکن کارکنان ارتش بود که بعد از گذشت زمان زیادی هنوز هیچ ملکی به سهامداران تعاونی واگذار نشده بود. حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان برای رسیدگی سریع‌تر به این پرونده دستورات لازم را صادر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا