اقتصادیدولت

میرکاظمی اعلام کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده در بودجه

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: دولت سیزدهم در بودجه سال ۱۴۰۱، ۱۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ، مسعود میرکاظمی امروز (پنجشنبه ۲۳ دی‌ماه) در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: سال‌ها است زنگ خطر پیری جمعیت به صدا درآمده و دولت در بودجه سال آینده ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

به گزارش ماد ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در جلسه بیست‌وچهارم مهرماه ۱۴۰۰ کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، طی نامه شماره ۹۳۹۸۲ مورخ بیست‌وچهارم آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

بر اساس ماده واحده لایحه بودجه پیشنهادی دولت، بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور از حیث منابع و مصارف بالغ بر سی و شش میلیون و سیصد و ده هزار و هفتصد و چهار میلیارد و ششصد و بیست و هشت میلیون (۳۶.۳۱۰.۷۰۴.۶۲۸.۰۰۰.۰۰۰) ریال است. کلیات این لایحه به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا