اجتماعیقضاییکرمانشاه

دادستان کرمانشاه : ایستگاه های بازرسی در محلات حاشیه ای کرمانشاه ایجاد شود

‍ ایستگاه های بازرسی در محلات حاشیه ای کرمانشاه ایجاد شود 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه بر لزوم راه اندازی ایستگاه بازرسی در محلات حاشیه ای و نقاطی که بیشترین فراوانی تیراندازی ها را به خود اختصاص داده اند، تاکید کرد و گفت: این اقدام در پیگشیری از وقوع جرائم خصوصا در حوزه تیراندازی موثر خواهد بود. 

 

به گزارش ماد ، “شهرام کرمی” در کمیته پیگیری و مقابله با جرائم خشن استان که با حضور مقامات قضائی و انتظامی در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شده که عمدتا تیراندازی ها در برخی ساعات و بعضی محلات انجام می شود، گفت: دایر شدن ایستگاه بازرسی در این نقاط و بازرسی از خودروهای مشکوک می تواند قدم موثری برای کشف اسلحه پیش از وقوع تیراندازی باشد.

 

وی همچنین از تشکیل شعب ویژه برای رسیدن به جرائم تیراندازی استقبال کرد و گفت: ایجاد چنین شعبی می تواند به تشریع در روند رسیدگی به کار و صدور احکام مناسب و بازدارنده کمک زیادی کند.

 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: امروز دادستانی به عنوان مدعی العموم آماده برخورد با هرگونه ناامنی و التهابی است که باعث نگرانی میان شهروندان جامعه می شود و در این راستا بدون گذشت با خاطیان برخورد می کند.

 

کرمی در پایان و با تقدیر از زحمات پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش و مجرمانی که در شهر ناامنی ایجاد می کنند، گفت: دستگاه قضائی و دادستانی نیز همواره در کنار آن ها قرار داشته و همه حمایت های لازم و قانونی را به عمل می .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا