اجتماعیخبر ویژهدولتکرمانشاه

استاندار: مشکلات کرمانشاه را با کمک مردم برطرف می‌کنیم

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بهترین و بزرگترین لذت برای وی حل مشکلات مردم است، گفت: با کمک شهروندان کرمانشاهی تلاش می‌کنیم بر گرفتاری ها فائق آمده و به سمت توسعه، عمران و آبادانی حرکت کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، بهمن امیری مقدم» عصر یکشنبه در اولین دیدار مردمی خود که در مسجد علی بن ابی طالب (ع) فرهنگیان فاز یک شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به مردم لایق و شایسته کرمانشاه توفیق و افتخار بزرگی بود که نصیبم شده است.

وی با بیان اینکه مردم شریف کرمانشاه بهترین حامی و پشتیبان برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند، افزود: تلاش می کنیم با همراهی خود آن ها شهر و دیارمان را از نو بسازیم.

امیری‌مقدم با بیان اینکه کرمانشاه عقب افتادگی زیادی دارد، گفت: من تکلیف دارم با کمک مردم و همه دلسوزان این دیار عقب افتادگی ها را جبران و استعدادهای فراوانی که وجود دارد را شکوفا کنم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به مردم کرمانشاه به چشم عزیزان و خویشاوندان خود نگاه می کند، گفت: امروز همه باید دست به دست هم داده و تلاش کنیم تا با رفع مشکلات موجود به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کنیم.

وی گفت: کرمانشاه خانه همه ماست، خانه ای که نیاز به بازسازی دارد و این کار با مشارکت همه مردم و آن هایی که دلشان برای این دیار می تپد راحت تر میسر می شود.

مدیر ارشد استان همچنین با اشاره به دیدارهای چند روز اخیر خود با جمع زیادی از مدیران و مسئولان استان، گفت: هرچند این دیدارها به منظور تبریک و خوش آمدگویی انجام شد اما آن ها را تبدیل به جلسات و دیدارهای کاری کردیم و اعلام کردم چه کارهایی را برای رونق هرچه بیشتر استان باید انجام دهند.

امیری مقدم در ادامه راه اندازی میز خدمت در ادارات را یک ضرورت برشمرد و گفت: مردم باید به راحتی مشکلات خود را با مدیران در میان گذاشته و این وظیفه مسئولان و مدیران دستگاه هاست که همه توانشان را برای حل مشکلات شهروندان به کار گرفته و پاسخگوی آن ها باشند.

 

وی گفت: بدون تردید هر مدیری روحیه خدمت به مردم را نداشته باشد در حلقه مدیریتی استان جایی نخواهد داشت و به مردم هم معرفی می شود.

امیری مقدم حمایت از سرمایه گذاران را هم یکی دیگر از برنامه های پیش رو استان ذکر کرد و گفت: بدون شک از این افراد حمایت های لازم به عمل خواهد آمد چرا که حضور آن ها باعث رونق و ایجاد شغل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه یادآوری کرد: توجه به پروژه های شهری از دیگر نکاتی است که با جدیت دنبال می شود که یکی از ان ها پروژه منوریل است که نیاز به پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد.

وی گفت: در صحبتی که با اعضای شورای شهر و شهرداری داشته ام آن ها بر اتمام این پروژه اتفاق نظر دارند و ما هم کمک می کنیم تا موانعی مانند کمبود بودجه جبران و پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

امیری مقدم همچنین با اشاره به اینکه تکلیف استانداری کرمانشاه حدود پنج ماه دیرتر از بسیاری استان های دیگر مشخص شده و این خود یک عقب افتادگی را ایجاد کرده است، گفت: با این حال و به فضل الهی تلاش می کنیم با کار و تلاش شبانه روزی این عقب افتادگی ها جبران و شرایط بهتری را برای مردم مومن و ولایی کرمانشاه رقم بزنیم.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا