اجتماعیدولتفرهنگ و هنرکرمانشاه

خوش اقبال: مدیران از ظرفیت رسانه‌های مجوزدار استفاده کنند

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان کرمانشاه با جلسه شورای اطلاع رسانی با تاکید بر مردمی بودن برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: می طلبد که رسانه‌ها در ایام دهه فجر بازنمایی امید بخش از ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد؛ حسین خوش اقبال در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی تشکیل شد با تقدیر از پرداخت برجسته رسانه‌ها به سالگرد سپهبد شهید سلیمانی  اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی شهید امت و ملت بود و  شایسته است که همت جهادی وی الگوی رفتاری مدیران در پیشبرد امور اجرایی قرار بگیرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به درپیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: بلندگوهای جبهه معاند در پی قلب واقعیت  و به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان نظام هستند.انتظار می‌رود که رسانه‌ها در این ایام بازگوکننده واقعیات و تصاویر حقیقی آنچه که بودیم و آنچه که هستیم باشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با تاکید بر نقش مردم در شکل گیری نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: با اجرای شاد و با نشاط برنامه‌های ایام دهه فجر، امید را به جامعه انتقال پیدا می کند و نقش مردم بیشتر از پیش در جشن های انقلاب اسلامی برجسته می شود.

وی ادامه داد: می طلبد که رسانه‌ها در ایام دهه فجر، بازنمایی امید بخش از ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور و راهی که پیموده شده داشته باشند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر فضاسازی بصری و پرداخت هنرمندانه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مدیران در این ایام حتما حضور پررنگی در رسانه‌های مجوزدار استان داشته باشند.

وی بر تعامل و ارتباط مستمر مدیران دستگاهها و روابط عمومی‌ها با رسانه‌های مجوز دار استان تاکید کرد و گفت: وجود 200 نشریه، پایگاه و سایت خبری با مجوز و دارای شناسنامه در استان کرمانشاه، ظرفیت مناسبی برای بیان ارائه گزارش خدمات و ارتباط با مردم است چرا که جایگاه رسانه‌های رسمی و شناسنامه دار از اعتبار و اهمیت برخوردار است.  

حسین خوش اقبال همچنین با اشاره به قرار داشتن در ماههای پایانی سال از رسانه‌ها خواست که با پرداخت هوشمندانه و ارائه درست مطالبات یاری‌گر مدیران در ارائه خدمت به مردم بوده و همراه جامعه باشند.  

معاون استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات و تلاشهای مهندس بازوند گفت: استاندار جدید فرزند این منطقه است و سابقه درخشانی در مسئولیت های قبلی داشته است و این امیدواری را برای خدمت و گره گشایی هرچه بیشتر و بهتر ایجاد کرده است.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا