اقتصادیکرمانشاه

صفایی :اقدامات لازم برای تامین میوه شب عید در استان کرمانشاه انجام شده است

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: به منظور تامین میوه شب عید مردم استان ۷۵۰ تن سیب و پرتقال به زودی وارد کرمانشاه می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار ماد ، ایرج صفایی در ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه اظهار داشت: اقدامات لازم برای تامین میوه شب عید در استان کرمانشاه انجام شده و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

وی ادامه داد: به همین منظور درخواست واردات ۵۰۰ تن پرتقال و ۲۵۰ تن سیب ارائه شده و در هفته آینده کار تحویل آن و انتقال به کرمانشاه انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان همچنین از شناسایی ۱۷ سردخانه برای نگهداری میوه‌های شب عید در کرمانشاه خبر داد و گفت: همه این میوه‌ها از نوع مرغوب و با ماندگاری بالا تهیه خواهند شد تا محصولی با کیفیت به مردم استان ارائه شود.

 

صفایی در ادامه اشاره ای به توزیع کالاهای اینترنتی توسط شرکت بازرگام در استان داشت و گفت: در طول ۱۰ روز اخیر پنج تن برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم ۱۸۵ هزار ریال توزیع شده است.

وی همچنین از توزیع ۲۰۰ شانه تخم مرغ با قیمت مصوب هرشانه ۴۳۰ هزار ریال خبر داد و گفت: این اقلام بدون هیچگونه هزینه حمل و نقل تحویل مردم شده است.

مدیر تعاون روستایی استان از آمادگی این شرکت اینترنتی برای توزیع مرغ منجمد نیز خبر داد و گفت: با این حال فعلآ نیازی به توزیع این نوع مرغ به واسطه وفور مرغ گرم و عرضه آن با نرخی پایین تر از قیمت مصوب نیست.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا