اجتماعیکرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه؛ امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۲۰ مسافر گرفتار در برف طی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۲۰ مسافر گرفتار در برف طی امروز در محورهای استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، فرزین معتمدی اظهار کرد: طی امروز به دلیل بارش برف در محور جوانرود به ثلاث باباجانی گزارشی مبنی بر گرفتار شدن مسافران در برف و کولاک به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیات امداد و نجات پایگاه زلان جوانرود جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد که در این حادثه ۲۰ مسافر و هفت خودرو در برف و کولاک گرفتار شدند و نیروهای عملیاتی هلال احمر اقدام به رهاسازی و کمک به بستن زنجیر چرخ و سرنشینان خودروها کردند.

معتمدی با اشاره به آماده‌باش نیروهای هلال احمر با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمانشاه، بیان کرد: ۶۲ تیم عملیاتی در ۳۶ پایگاه امداد و نجات شهری و بین شهری، امداد و نجات هوایی و تیم واکنش سریع با استقرار در محورهای سردسیر استان کرمانشاه آمادگی لازم برای امداد رسانی به مسافران را دارا هستند.

وی خاطر نشان کرد: افراد در صورت مشاهده حوادث می‌توانند گزارش خود را با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در میان بگذارند تا تیم‌های امداد و نجات در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا