اجتماعیکرمانشاه

‍ شهردار کرمانشاه: خدمت به مردم عبادت است

خدمت به مردم عبادت است/ فرهنگ سازمانی باید در شهرداری کرمانشاه ارتقاء یاید

 

شهردار کرمانشاه گفت: خدمت به مردم عبادت است و هرزمان که آرامش و آسایش شهروندان کرمانشاهی تأمین شد، یعنی به اهداف خود رسیده ایم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، دکتر نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در نخستین روز کاری خود بعنوان شهردار کرمانشاه، با مدیران مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه و معاونین آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر نوروزی در این دیدار با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است اظهار داشت: عملکرد کاری ما باید موجب آرامش و آسایش همشهریان شود.

وی با اشاره به فرصت ایجاد شده برای خدمت به مردم افزود: شهرداران مناطق بدنه اصلی اجرایی شهرداری اند چراکه در دل مردم هستند.

 

شهردار کرمانشاه با تاکید بر اینکه هدف ما تأمین آسایش و ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم است تصریح کرد: وقتی سرانه فضای سبز افزایش یابد، شاهد کاهش ترافیک باشیم، آسایش و رفاه مردم تأمین شود، سلامت شهر ارتقاء یابد و شهری زیبا و با امکانات داشته باشیم، یعنی در خدمت به مردم موفق عمل کرده ایم.

نوروزی، وجود هدف مشخص را یکی از الزامات دانست و با بیان اینکه اهداف ما را به نتیجه خواهد رساند گفت: گام های ما باید حساب شده و با برنامه باشد.

وی با تاکید بر اینکه هرکاری نیاز به برنامه است و برنامه نیز زمان دارد بیان کرد: کار ما در مجموعه شهرداری یک کار تیمی است که برای تحقق آن باید در کنار هم حرکت کنیم.

شهردار کلان‌شهر کرمانشاه ضمن تأکید مجدد بر هماهنگی و تعامل مدیران خاطرنشان کرد: کار نباید کند و یا متوقف شود.

دکتر نادر نوروزی در ادامه بر فرهنگ سازمانی تاکید کرد و با بیان اینکه در اطلاعات اجمالی کسب شده، فرهنگ سازمانی و همدلی خوبی در شهرداری وجود ندارد افزود: فرهنگ سازمانی باید در شهرداری کرمانشاه اصلاح شود.

وی با بیان اینکه اگر کار جمعی صورت نگیرد، موفقیتی حاصل نمی‌شود گفت: رقابت در کار خوب قابل تقدیر است اما همدلی و همراهی در پیشبرد اهداف نیز مهم است.

شصت و دومین کلیددار بلدیه کرمانشاه با اشاره به نوع فعالیت مدیران مناطق و تاکید بر اینکه کار آنان شبانه روزی است تصریح کرد: خانواده بزرگ شهرداری کرمانشاه باید در کنار هم باشند.

 

نوروزی در ادامه به زمان کم خدمت اشاره کرد و با بیان اینکه این ایام زود می‌گذرد گفت: برنامه در دست حاضر باید به سرعت، با کیفیت و هم دلی انجام شود.

وی افزود: در زمان حال کنونی، در خصوص هیچ مدیری قضاوت نخواهم کرد، بلکه در آینده بر عملکرد کاری آنان قضاوت خواهم کرد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران یا می‌توانند اهداف را دنبال کنند یا خیر تأکید کرد: اگر نتوانند برنامه را اجرا کنند، بی‌شک جا خواهند ماند.

نوروزی در پایان خطاب به مدیران مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه بیان کرد: نظرات شما در تصمیم گیری های ما مؤثر است چراکه در کف خیابان هستید، خرد جمعی و مشورت مهم است اما زمانی که تصمیمی اتخاذ شد باید اجرا شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا