اقتصادیقضاییکرمانشاه

رسیدگی به مشکلات ۵ واحد تولیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه

در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه که به ریاست رئیس کل دادگستری برگزار شد، در ابعاد حقوقی و قضائی، مشکلات 5 واحد تولیدی بررسی و تسهیل در روند تولید آنها در دستور کار قرار گرفت.

 

رسیدگی به مشکلات ۵ واحد تولیدی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمانشاه که به ریاست رئیس کل دادگستری برگزار شد، در ابعاد حقوقی و قضائی، مشکلات 5 واحد تولیدی بررسی و تسهیل در روند تولید آنها در دستور کار قرار گرفت.

این نشست در راستای اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، معاون توسعه حل اختلاف، مدیر کل ثبت اسناد و املاک ، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس خانه صنعت و معدن ، مدیران بانک‌ها ، منابع طبیعی ، و همچنین متصدیان 5 واحد تولیدی برگزار شد.

دکتر توسلی زاده با اشاره به اینکه حمایت از تولید از برنامه های دوره تحول قوه قضاییه می باشد گفت: سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده است و اهتمام برای تحقق این شعار از سوی مسئولان با اقدام نمود پیدا می کند و دستگاه قضایی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحدهای تولیدی و پشتیبانی بکار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی ناشی از شرایط اقتصادی موجود در جامعه است و دادگستری استان تلاش می‌کند که از مسیر قانونی و با استفاده از اختیارات خود نسبت به حل مشکلات موجود اقدام کند.

عالی ترین مقام قضایی استان افزود: اقدامات قوه قضائیه در مسیر حمایت از اقتصاد مقاومتی به نحوی انجام می‌شود که جنبه تولیدی واحدها حفظ شود.

در این نشست مشکلات و موانع ۵ واحد تولیدی استان کرمانشاه ارزیابی و از سوی ستاد اقتصاد مقاومتی مصوباتی برای راه اندازی مجدد، رفع موانع و مشکلات آنها و نیز اختصاص تسهیلاتی برای آنها مصوب و مقرر شد با همکاری بانک ها به برخی از این واحدها تسهیلات جدید و یا مهلت بیشتر داده شود تا بتوانند مجددا واحدهای خود را راه اندازی یا به مرحله تولید برسانند.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا