اجتماعیکرمانشاه

‍ شهردار کرمانشاه: سرعت انجام و سلامت کار باید سرلوحه برنامه های عمرانی شهرداری باشد

سرعت انجام و سلامت کار باید سرلوحه برنامه های عمرانی شهرداری باشد

شهردار کرمانشاه گفت: سرعت انجام کار، و سلامت کار باید سرلوحه برنامه های عمرانی شهرداری باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، دکتر نادر نوروزی در جلسه معاون و مدیران حوزه عمرانی بر انجام کارها و اقدامات استاندارد با توجه به سرعت انجام پروژه ، منافع شهرداری و صحت و سلامت کار تاکید کرد.

وی گفت: در مجموعه شهرداری کرمانشاه هدف اصلی خدمت به مردم و شهروندان کرمانشاهی است چرا که شهر دارای یک کالبد فیزیکی است که همیشه نیاز به رسیدگی، ترمیم و اصلاح دارد و این را مردم از مامی خواهند که شهرداری به انجام امورات عمرانی توجه بیشتری داشته باشد.

 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: باید زیرساخت های لازم برای فعالیت های عمرانی فراهم شود و بعنوان مثال اگر طرح ترافیکی داریم کار اصلی آن در حوزه عمرانی است که مقدماتی چون پل و تقاطع باید فراهم شود یا برای دفع آبهای سطحی باید در حوزه عمرانی مقدمات آن تأمین گردد.

نوروزی ادامه داد: یکی از فعالیت های اصلی شهرداری همان مسائل عمرانی است و معاونت عمرانی هم از حوزه های مهم شهرداری محسوب می شود، به همین دلیل از معاونت عمرانی خواسته ایم برای سال ۱۴۰۱ به تفکیک هر منطقه برنامه جامع و کامل ارائه دهند و برای کارهای عمرانی طبق برنامه پیش رویم از طرفی باید در پروژه های عمرانی که توسط شهرداری یا پیمانکار انجام می گیرد سرعت انجام کار، منافع شهرداری و صحت و سلامت خود کار مطابق استانداردهای تعریف‌شده سرلوحه برنامه ها باشد.

وی گفت: نگهداری معابر و خیابان‌ها از وظایف شهرداری است، متاسفانه در سطح شهر ناهنجاری زیادی در پیاده روها و حتی سواره روها وجود دارد، سرعت گیرهای غیر استاندارد، فاصله زیاد منقول های آب با سواره رو، عدم همخوانی جداول بلوارها و موارد دیگر وجود دارد که باید اصلاح شوند.

شهردار کرمانشاه در پایان تاکید کرد، ناهنجاری های سطح شهر باید اصلاح شود و روکش و آسفالت سطح معابر باید با سرعت و دقت بیشتری در سال آینده انجام گیرد و طبق وعده معاونت عمرانی در سال آینده باید یک چهارم سطح شهر آسفالت یا روکش آسفالت شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا