اجتماعیکرمانشاه

پایان پروژه آبرسانی به پنج روستای شهرستان اسلام آباد غرب در دهه مبارک فجر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان اسلام آباد غرب: با بهره برداری از پروژه داربید منصوری در دهه مبارک فجر، اهالی پنج روستای تحت پوشش با جمعیتی بالغ بر هزار نفر از آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، سید اصغر صفوی مدیر امور آبفا شهرستان اسلام آباد غرب ضمن اشاره به ارزش فزاینده آب به عنوان یک عنصر گرانبها و کمیاب در جهت رشد و توسعه روستاها، افزود: تاثیرات منفی کاهش نزولات آسمانی بر منابع تامین آب شرب شهرستان از جمله منبع تامین آب مجتمع داربید منصوری، اهالی پنج روستای تحت پوشش آن را با مشکل مواجه ساخت.

وی از حفر یک حلقه چاه به عمق ۱۲۰ متر در این مجتمع خبر داد و خاطر نشان ساخت: امور آبفا شهرستان در راستای رفع مشکل مجتمع داربید منصوری اقدام به حفر یک حلقه چاه نمود که آب استحصالی از آن به میزان ۱۲ لیتر در ثانیه پاسخگوی نیاز پنج روستای تحت پوشش مجتمع با جمعیتی بالغ بر هزار نفر می باشد. و این پروژه در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

صفوی در پایان به اهمیت آب شرب در نواحی روستایی اشاره کرد و گفت: مدیریت بهینه و هوشمندانه مصرف آب در حفاظت از این منبع حیاتی و ارزشمند بسیار راهگشا خواهد بود.

لازم به توضیح است مجتمع داربید منصوری با پنج روستای تحت پوشش و جمعیتی بالغ بر هزار نفر در ۴۵ کیلومتری شهر اسلام آباد قرار دارد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا