اجتماعیکرمانشاه

بیش از ششصد نفر با ۴۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری، جاده های استان را باز نگه می دارند

مدیرکل راهداری استان کرمانشاه در گفت و گو با ماد:

 بیش از ششصد نفر با ۴۸۵ دستگاه ماشین آلات راهداری، جاده های استان را باز نگه می دارند 

ماد: مدیرکل راهداری استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ماد گفت: علیرغم تمام محدودیت هایی که در حوزه ماشین آلات داریم، تمام محورهای اصلی استان باز و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

مهندس فریبرز کرمی افزود: در شهرستان ثلاث باباجانی نیز با ارسال ماشین آلات کمکی، محورها باز و بخش اندکی باقی مانده که راهداران مشغول اتمام آن هستند.

به گفته وی، حجم بالای عملیات برفروبی و صعب العبور بودن برخی محورها باعث آسیب به تجهیزات شده تا جایی که  تعدادی بولدوزر . لودر . گریدر و تیغه و نمکپاش ما که عملیات برفروبی انجام می دادند، زمین گیر شده . 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با مقایسه بارش برف اخیر با سنوات گذشته، اظهار داشت: در چند روز اخیر مناطق گرمسیر استان نیز شاهد نزول برف بود که تقریبا برای ما نامحتمل بود و بی سابقه بود، اما همکاران ما با تجهیزات در اختیار و به سرعت از مناطق شرقی استان به کمک آمده و اقدامات لازم را برای باز کردن مسیرها انجام دادند.

وی خاطرنشان ساخت: بیش از ششصد نفر از عوامل راهداری به صورت مستقیم و غیر مستقیم و تحت مدیریت معاونان و مدیران ستادی، در حال آماده باش بوده و در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در بارش های آتی(بخصوص صبح پنجشنبه) اقدامات لازم را برای باز نگهداشتن مسیرها انجان دهند.

آماده بودن بیش از ۴۸۵ دستگاه ماشین های راهداری. در کنار دپوی شن و نمک در فواصل کم در کنار جاده های اصلی و فرعی و روستایی استان از دیگر مواردی بود که مدیرکل راهداری استان به آن اشاره کرد. در پایان از تمام کاربران جاده ای و رانندگان عزیز در صورت سفر از سالم بودن خودرو و بهمراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مطمئن باشند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا