انتظامی ، امنیتیقضاییکرمانشاه

دستگیری 5 شرور قمه کش میدان جمهوری در کرمانشاه

‍ دستگیری 5 شرور قمه کش میدان جمهوری در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی استان با اشاره به یک مورد قمه کشی و مسدود شدن خیابان توسط عده ای اراذل و اوباش، گفت: حضور به موقع پلیس و اقتدار ماموران بازهم هیمنه پوشالی آن ها را در هم شکست و 5 نفر از اشرار دستگیر شدند. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، سردار “علی اکبر جاویدان” در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد قمه کشی و انسداد خیابان حوالی میدان جمهوری به سمت ترمینال اسلام آبادغرب توسط تعدادی اشرار مسلح به سلاح سرد و تخریب 8 دستگاه خودرو، تیم هایی از ماموران به سرعت راهی محل شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل به سرعت نسبت به برقراری امنیت و آرام کردن اوضاع اقدام و موفق به دستگیری 2 تن از اشرار در همان محل حادثه شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد 3 شرور دیگر که در درگیری زخمی شده اند به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرده اند که ماموران در ادامه با مراجعه به بیمارستان مورد نظر نسبت به دستگیری آن ها اقدام کردند، هرچند مداوای این افراد به صورت تحت الحفظ ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشرار دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کردند در درگیری رخ داده یک نفر دیگر از اراذل و اوباش نیز حضور داشته که پس از حضور ماموران اقدام به فرار کرده است، افزود: در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در حوالی ترمینال راه کربلا مورد شناسایی قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه و پس از شناسایی مخفیگاه شرور فراری، با حفظ حقوق شهروندی همسایگان نسبت به محاصره محل اقدام کردند اما این فرد پس از اطلاع از حضور پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار از راه پشت بام منزل کرد

سردار جاویدان با بیان اینکه ماموران نیز بلافاصله به تعقیب شرور متواری پرداختند، افزود: پس از بی توجهی وی به اخطارهای پلیس ابتدا اقدام به تیراندازی هوایی کرده و در حالی که این شرور همچنان در حال فرار بود ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت پای وی تیراندازی و او را دستگیر کردند.

این مقام عالیرتبه انتظامی با اشاره به انتقال سریع شرور زخمی شده به نزدیک ترین بیمارستان محل حادثه، یادآور شد: این فرد علی رغم تلاش پزشکان به خاطر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با تقدیر از مامورانی که مقتدرانه نسبت به دستگیری این اراذل و اوباش اقدام و نسبت به برقراری امنیت اقدام کرده اند، گفت: پلیس همواره قاطعانه با چنین ناامنی هایی برخورد و اجازه عرض اندام به اشرار و مخلان نظم و امنیت نمی دهد.

سردار جاویدان با بیان اینکه امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است، گفت: با حضور مقتدرانه پلیس اشرار و اراذل از کوچکترین امنیتی در استان برخوردار نبوده و خود ان ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عملشان می رسند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا