اجتماعیکرمانشاه

مرتفع شدن مشکل قطع آب شرب ۹ روستای بخش مرکزی شهرستان جوانرود

مدیر امور آبفا شهرستان جوانرود خبر داد: به همت اکیپ حوادث و اتفاقات امور آبفا شهرستان مشکل قطعی آب شرب ناشی از بارش شدید برف در ۹ روستای  بخش مرکزی شهرستان جوانرود با جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ نفر مرتفع شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد،  غفار صالحی مدیر امور آبفا شهرستان جوانرود ضمن اشاره به بارش سنگین برف طی چند روز اخیر افزود: بارش برف در شهرستان جوانرود و برودت هوای ناشی از آن مشکلاتی از جمله قطعی برق، یخ زدگی تاسیسات آبرسانی را در پی داشت که همین موضوع موجب قطع آب ۹ روستا واقع در بخش مرکزی این شهرستان شد.

صالحی به مسدود شده جاده دسترسی به تاسیسات آبرسانی روستاهای فوق اشاره کرد و گفت: تلاش برای دسترسی به ایستگاه پمپاژ مجتمع خانم آباد با وجود مسدود شدن جاده دسترسی و انجام اقدامات لازم جهت مرتفع نمودن مشکل آب شرب ۹ روستای تحت پوشش آن با وجود شرایط سخت کاری، سرمای هوا، کولاک و تند باد شدید ۹ ساعت به طول انجامید.

وی خاطر نشان ساخت: با تلاش پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان و با برقراری مجدد جریان برق همچنین تعویض و تعمیر تجهیزات آسیب‌دیده از برف و سرما، مشکل مرتفع و ایستگاه پمپاژ مجتمع خانم آباد مجددا در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در پایان تصریح کرد: درخواست ما از مردم فهیم شهرستان این است که با توجه به برودت هوا و جهت جلوگیری از یخ زدگی کنتور آب نسبت به عایق بندی مناسب کنتور آب با پوشال، پشم شیشه، خاک اره و …. اقدام نمایند.

مجتمع خانم آباد با ۹ روستای تحت پوشش و جمعیتی بالغ بر ۹۰۰ نفر در ۹ کیلومتری شهر جوانرود قرار دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا