اجتماعیقضاییکرمانشاه

هشدار جدی دادستان کرمانشاه به عربده‌کشان/ مجازات محارب و افسادفی‌الارض در انتظار این افراد است

  1. هشدار جدی دادستان کرمانشاه به عربده‌کشان/ مجازات محارب و افسادفی‌الارض در انتظار این افراد است 

 

شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به حادثه شب گذشته در یکی از خیابان های کرمانشاه، اظهار کرد: در این حادثه تعدادی اراذل و اوباش با عربده کشی و استفاده از سلاح سرد مبادرت به ایجاد اختلال در امنیت شهروندان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، وی ادامه داد: طبق گزارشات نیروی انتظامی این افراد با مسدود کردن راه تردد ماشین های در حال عبور به هشت ماشین خساراتی را وارد کردند.

دادستان کرمانشاه افزود: همچنین یک بانوی باردار که در صحنه حاضر بود به علت شوک وارده از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

وی به اقدام به موقع نیروی انتظامی در این حادثه اشاره کرد و گفت: پس از ورود پلیس علیرغم مقاومت اراذل و اوباش پنج نفر از آنها دستگیر می شوند و سرکرده آنها نیز پس از فرار و کشف مخفیگاهش با پلیس درگیر می شود.

کرمی در ادامه سخنانش ضمن هشدار جدی به اراذل و اوباش و عربده کشان در کرمانشاه، اظهار کرد: برای این دسته از افراد حکم محارب و افساد فی الارض و اشد مجازات صادر خواهد شد.

وی با تاکید براینکه جای عربده کشان در کرمانشاه نیست، عنوان کرد: به اراذل و اوباش و عربده کشانی که نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند، هیچ مماشاتی نخواهیم داشت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا