اجتماعیکرمانشاه

شهرستانی:امروز اصلی ترین وظیفه نخبگان جامعه جهاد تبیین است

جهاد تبیین اصلی ترین وظیفه نخبگان است

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:امروز اصلی ترین وظیفه نخبگان جامعه جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد:  در نشست پیش از ظهر امروز اعضای شورای نخبگان و کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر که با حضور آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، بر ضرورت هوشیاری نخبگان و فرهیختگان تأکید شد.

 دکتر شهرستانی افزود: جنس سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیار تازه و به روز است، لذا می بینیم، حضرت آقا فرمودند که دشمن آرایش جنگی گرفته و ملت هم باید آرایش نظامی بگیرند و در دیدار ویدئو کنفرانس با دانشجویان، فرمودند باید به معنای واقعی کلمه جهاد کنید، و ابهامات را رفع کنید.

این استاد دانشگاه و رئیس ستاد اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: مسقط الرأس بیانیه گام دوم انقلاب، امید و امیدواری است، لذا باید در مقابل هجمه های دشمنان ارزش های انقلاب را تبیین کنیم و این وظیفه اصلی اهل علم و فرهیختگان حوزه و دانشگاه است، لذا می بینیم، حضرت آقا خطاب به دانشجویان کشور می فرمایند «هر کدام از شما به عنوان چراغی فراروی خود را روشن کنید».

وی تصریح کرد: مخاطبین حضرت آقا تمام آحاد مردم خصوصاً نخبگان و اهل علم است، زیرا برای همه ما مبرهن است که باید در مقابل شبهه افکنی دشمن، روشنگری کنیم، در مقابل القای یأس و ناامیدی از طرف دشمن، امیدواری و نشاط را بوجود آوریم و در مقابل هجمه های پی درپی دشمن، موفقیت های برجسته کشور را به رخ بکشیم.

دکتر شهرستانی در پایان خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با مداحان می فرمایند:« پروردگارا ما را سربازان جهاد عظیم این روزگار که جهاد تبیین است قرار بده» لذا باید این افتخار را برای خود رقم بزنیم که سربلندی و سرافرازی بزرگ این روزگار، سربازی این عرصه مهم می باشد، که همانا آن، جهاد تبیین است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا