اجتماعیکرمانشاه

معاون عمرانی استاندار خبر داد: افتتاح و بهره برداری از طرح های تحول آفرین در دهه فجر

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بهره برداری از پروژه های تحول آفرین که با اتکا به توان داخلی، خودباوری و در شرایط سخت محقق شده است؛ سبب ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم می شود

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد ؛ «دکتر منوچهر فخری» در نشست و دیدار اعضای کمیته های تخصصی ستاد بزرگداشت دهه فجر و شورای نخبگان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز کرمانشاه؛ ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای بهره برداری از پروژه های عمرانی، اقتصادی و زیربناییِ امیدآفرین و تحول آفرین در جشن ملی ١۴٠٠ اظهار داشت: دستاوردهای ارزشمند نظام و دولت مردمی در استان کرمانشاه به ویژه پروژه های اثرگذار در حوزه اشتغالزایی برای مردم شریف تبیین و تشریح می شود. 

وی افزود: بر اساس تأکید استاندار محترم کار و تلاش شبانه روزی به منظور افزایش اشتغالزایی و تکمیل طرح های مهم زیرساختی و زیربنایی استان در دستور کار قرار گرفته و در ایام الله دهه فجر نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های مهمی در سطح استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تأکید کرد: مسیر سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی علی رغم شرایط تحریم های سخت و ظالمانه با اتکا به توان داخلی و بر اساس اصل ما می توانیم تداوم دارد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه های اثرگذار، زیربنایی، اقتصادی و عمرانی در سطح شهرستانها، شهرداری ها و دهیاری ها و با توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار در مسیر توسعه استان گام برخواهیم داشت.

دکتر فخری با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار مردم نقش و وظایفی برعهده داریم و برای عبور از مشکلات  با جدیت، کوشش مستمر و تلاش شبانه روزی و مضاعف کار خواهیم کرد و در کنار و همراه مردم هستیم.

معاون عمرانی استاندار از آمادگی مطلوب شهرداری ها و دهیاری ها برای مشارکت در جشن مردمی ١۴٠٠ در فجر ۴٣ خبر داد و گفت: علاوه بر بهره برداری از طرح های مختلف که به شیرینی این جشن خواهد افزود؛ وظایف کلیه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها نیز برای تحقق اهداف پیش بینی شده در مسیر توسعه مشخص و تبیین شده است و بی شک این هم افزایی موثر سبب پیشرفت استان خواهد شد. 

وی خاطر نشان ساخت: استان کرمانشاه در اجرای قانون جهش تولید و تأمین مسکن به عنوان یک نهضت ملی پیشگام است و برای تحقق برنامه های دولت از جمله ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و تحویل به افراد فاقد مسکن پیگیری و اهتمام ویژه ای خواهیم داشت. 

معاون عمرانی استاندار از آغاز عملیات اجرایی ١٨ هزار واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: در دهه فجر با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات احداث شش هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان آغاز خواهد شد و سایر پروژه های نیز همزمان شروع می شود.

دکتر فخری با اشاره به نقش بازار مسکن به عنوان پیشران و محرک اقتصاد گفت: احداث ١٨ هزار واحد مسکونی ۴ هزار میلیارد تومان گردش مالی خواهد داشت و بی شک رونق بخش مسکن اشتغالزایی موثر را نیز در پی دارد که برنامه های جامع و کامل این طرحها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا