دولتکرمانشاه

افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ طرح با ١٠٣ میلیارد تومان اعتبار در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان سنقر و کلیایی

فرماندار سنقروکلیایی از افتتاح و کلنگ زنی ۴۴ طرح با ١٠٣ میلیارد تومان اعتبار در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد. 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، غلامرضا مرتضوی در شورای اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه معزز شهرستان و همچنین معاونین فرماندار، فرماندهان سپاه و انتظامی و مسئولین و مدیران ادارات و بانک های شهرستان برگزار شد با تبریک و گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر و همچنین گرامیداشت جشن ملی دهه فجر ١۴٠٠، گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ ایران است. 

فرماندار سنقروکلیایی ادامه داد: دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است. 

مقام عالی دولت در شهرستان سنقروکلیایی افزود: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های بسیاری داشته است، تهدیدات و فرصت های زیادی را به خودش دیده و معتقد هستیم ظرفیت این نهضت به قدری بالا است که می‌تواند تهدید های پیش رو را همانند گذشته به فرصت تبدیل کند. 

وی اظهار داشت: یکی از فرصت هایی که در زمینه تبیین مفاهیم انقلاب اسلامی به منظور انتقال به نسل جوان می‌تواند موثر باشد، گرامیداشت باشکوه دهه فجر است. 

فرماندار سنقروکلیایی با تاکید بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تبیین برنامه ها افزود: مدیران شهرستان مشارکت حداکثری مردم را در برنامه ها اولویت قرار دهند، تدوین برنامه ها مردم محور باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ها و طرح های قابل افتتاح در شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال در ایام الله دهه مبارک فجر ۴۴ طرح با اعتبار بالغ بر ١٠٣ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. 

فرماندار سنقروکلیایی افزود: ٣۵ طرح با اعتبار بالغ بر ۵٨ میلیارد تومان افتتاح و همچنین ٩ طرح با اعتبار بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد. 

پروژه های عمران شهری، روستایی، مخابرات، جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، احداث خانه عالم، کمیته امداد، آب و فاضلاب، برق و گردشگری از اهم طرح هایی هستند که در این ایام افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند. 

حجت الاسلام و المسلمین اکبری امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی نیز در این جلسه بر وحدت و همدلی و همچنبن توجه به کار اصولی و اخلاقی در کنار معنویت تاکید کرد. 

وی گفت: دشمنان نظام مدعی بودند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ۴٠ سالگی را نخواهد دید اما امروز شاهد هستیم که جشن ۴۴ سالگی انقلاب برپا خواهد شد و قطعا با قدرت و توان بیش از پیش این راه ادامه خواهد داشت تا به دست امام زمان(عج) برسد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا