دولتکرمانشاه

۲۲ طرح دهه فجر در روانسر به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار روانسر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۲۲ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد. 

 

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، «سعدی مصطفی‌زاده» افزود: برای اجرای این طرحها ۱۵۸ میلیارد و ۴۱۷ میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۳۳ نفر را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هفت طرح سیستم های آبیاری نوین تحت فشار در سطح ۸۴ هکتار با اعتبار ۲۹ میلیارد و ۶۴۷ میلون ریال ، بهره برداری از طرح پرورش بز ۱۰۰ راسی سانن در روستای تپه رش با اعتبار یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال ، بهره برداری از طرح پرواربندی ۲۰۰ راسی در روستای خرم آباد با اعتبار هفت میلیارد و بهره برداری از طرح گلخانه تولید صیفی جات در سطح سه هزار متر مربع در روستای تپه زرد با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال طرح های قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.

فرماندار روانسر در ادامه از افتتاح طرح تولید مواد شوینده در شهرک صنعتی روانسر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: چهار طرح هادی روستایی در روستاهای کانی شریف، باکلانی، بنچله و قلعه ذکریا نیز مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مصطفی زاده اظهار داشت: بهره برداری از طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه روشنایی معابر شهرک صنعتی روانسر ، برق رسانی به روستای بزاولی بخش مرکزی و سه طرح بهینه ، توسعه و احداث شبکه های برق از دیگر طرح های قابل افتتاح شهرستان روانسر در دهه فجر است.

وی، همچنین از کلنگ زنی طرح هادی در سه روستای ده کریم، چشمه سفید شبانکاره و خراجیان و  اصلاح و بهینه سازی ۱۰ کیلومتری شبکه برق ۱۳ روستای شهرستان با اعتبار ۴۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا