اجتماعیکرمانشاه

فرماندار کرمانشاه: ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شهرستان کرمانشاه افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۷۱ طرح عمرانی و اقتصادی دهه مبارک فجر امسال با اعتباری بیش از یک هزار و ۱۵۰ میلیاردتومان در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، فضل‌الله رنجبر» با بیان اینکه از این ۷۱ طرح، ۳۰ طرح اقتصادی و ۴۱ طرح عمرانی است، افزود: با افتتاح و بهره برداری از طرح های اقتصادی برای هزار و 336 نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی در ادامه به تشریح طرح های عمرانی پرداخت و گفت: گازرسانی به ۲۴ روستا با ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و گازرسانی به ۲۰ واحد صنعتی با ۲ میلیارد تومان از جمله طرح های افتتاحی است.

او یک واحد کلانتری شهری، ۲۹ کلاس درس آموزشی با ۱۹.۵ میلیارد تومان، آبرسانی در قالب پنج پروژه به ۲۷ روستا در حوزه شهرستان با ۲۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و منابع داخلی وزارت نیرو را از جمله دیگر طرح های عمرانی دانست که در ایام دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در این ایام ۳۰ طرح اقتصادی شامل هفت واحد گلخانه با ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری، ۲ واحد سردخانه مواد غذایی و میوه جات و همچنین طرح توسعه کاشی بیستون با ۱۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و طرح‌های توسعه‌ای سیمان سامان، مجموعه‌های تفریحی توریستی و پروژه بیمارستان خصوصی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رنجبر در بخش دیگری از سخنانش به مراسمات دهه فجر در شهرستان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: مراسم های امسال دهه فجر با شعار هر «دهیاری یک ستاد دهه فجر» در اکثر روستاهای شهرستان برگزار می شود و با محوریت بخشداری ها و دهیاری ها مراسمات فرهنگی و اجتماعی متنوعی برای گرامیداشت جشن چهل و سومین سالگرد انقلاب تدارک دیده شده است.

او دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار ۴۳ فرزند شهید با ۴۳ مدیر ارشد در استان و شهرستان، برپایی عصر شعر، برگزاری مراسم متنوع ورزشی، به صدا درآمدن زنگ انقلاب، برپایی میز خدمت و خدمات رسانی به محلات حاشیه شهر و روستاهای محروم از جمله برنامه های دهه فجر در شهرستان کرمانشاه است.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده و داری پنج بخشداری مرکزی، کوزران، سر فیروزآباد،  ماهدشت و بیلوار است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا