اجتماعیفرهنگ و هنرکرمانشاه

استاندار کرمانشاه: خدمت به مردم لایق و شایسته کرمانشاه توفیق و افتخار بزرگی بود که نصیبم شده است

استاندار کرمانشاه گفت: این استان نیاز به مدیران جهادی، پاکدست،خدمتگزار و انقلابی دارد و قطعا افرادی با این خصوصیات جایگزین افراد ناکارآمد می‌شوند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، «بهمن امیری مقدم» عصر سه‌شنبه در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: خدمت به مردم لایق و شایسته کرمانشاه توفیق و افتخار بزرگی بود که نصیبم شده است.

وی با بیان اینکه مردم شریف کرمانشاه بهترین حامی و پشتیبان برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند، افزود: تلاش می کنیم با همراهی خود آن ها شهر و دیارمان را از نو بسازیم.

امیری‌مقدم با بیان اینکه کرمانشاه عقب افتادگی زیادی دارد، گفت: من تکلیف دارم با کمک مردم و همه دلسوزان این دیار عقب افتادگی ها را جبران و استعدادهای فراوانی که وجود دارد را شکوفا کنم.

کرمانشاه ظرفیت‌های فراوانی دارد

مدیر ارشد اجرایی استان در ادامه به برخی ظرفیت های استان نیز اشاره کرد و گفت: ما در صنعت گردشگری، حوزه کشاورزی و دامپروری، پزشکی و سایر بخش‌ها توانمندی‌های زیادی داریم که باید همه دلسوزان این دیار دست به دست هم داده تا بتوانیم با شکوفا کردن آن زمینه را برای توسعه استان خود فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: کرمانشاه خانه همه ماست، خانه ای که نیاز به بازسازی دارد و این کار با مشارکت همه مردم و آن هایی که دلشان برای این دیار می تپد راحت تر میسر می شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران کارآمد، دلسوز، انقلابی، پاکدست و خدمتگذار نیاز اصلی استان است، گفت: قطعا از وجود چنین افرادی استفاده می کنیم، افرادی که قطعا می توانند باری از دوش مردم بردارند.

دنبال حاشیه نیستم

امیری مقدم در عین حال بر این نکته که دنبال حاشیه نیست تاکید کرد و گفت: دنبال حاشیه رفتن باعث می شود از کارها باز بمانیم و آنگونه که در شان مردم این استان است به آن ها خدمت نکنیم.

وی همچنین راه اندازی میز خدمت در ادارات را یک ضرورت برشمرد و گفت: مردم باید به راحتی مشکلات خود را با مدیران در میان گذاشته و این وظیفه مسوولان و مدیران دستگاه هاست که همه توانشان را برای حل مشکلات شهروندان به کار گرفته و پاسخگوی آن ها باشند

 

استاندار کرمانشاه همچنین از برخی روش های مرسوم در ادارات انتقاد کرد و گفت: اینکه ده ها نفر پشت درب اتاق مدیری صف ببندند نشانگر این است آن اداره و سازمان وظیفه خود را به درستی انجام نداده است.

حمایت از سرمایه گذاری در اولویت است

امیری مقدم در بخش دیگری از سخنانش حمایت از سرمایه گذاران را هم یکی دیگر از برنامه های پیش رو استان ذکر کرد و گفت: شخصی که بیش از ۱۲ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری کرده امروز نباید برای هزار لیتر بنزین کارش معطل شود، ما باید تا می توانیم راه فعالیت را برای این افراد باز  و گره ها را بگشائیم.

وی تصریح کرد: توجه به پروژه های شهری و زیباسازی محیطی از دیگر نکاتی است که با جدیت دنبال می شود، این موضوع به اطلاع شهرداری رسانده شده و باید هرچه سریعتر در آستانه عید نوروز این اقدام صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه نیاز به احساس امنیت وجود دارد، گفت: امنیت استان ما از خیلی استان های دیگر بهتر است اما متاسفانه آنگونه که باید احساس نمی شود و همین موضوع می تواند باعث فراری شدن سرمایه گذاران و در نتیجه عدم رشد اقتصادی شود.

موافق نقد منصفانه هستم

مدیر ارشد اجرایی استان کرمانشاه همچنین با تقدیر از تلاش ها و زحمات خبرنگاران، آن ها را قشری فرهیخته، متعهد و دلسوز خواند و گفت: خبرنگاران که در دل جامعه حضور دارند در بسیاری مواقع بسیار بهتر از مدیران اشکالات و کاستی ها را می بینند که انتظار می رود برای رفع آن ها به مجموعه مدیریتی استان کمک کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران امانتداران صادقی هستند که عزت و شرافت کاری برایشان بسیار مهم است، افزود: انتظاری که در برهه کنونی از شما می رود این است که اجازه ندهید دشمنان در رسانه های خود و به وسیله فضای مجازی ناامیدی و یاس را به جامعه و استان ما تزریق کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان بر اجرای برخی پروژه ها مانند بهسازی و نوسازی فرودگاه کرمانشاه و حذف واژه شاخص فلاکت تاکید کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا در جامعه امیدبخشی انجام و دست به دست هم دهیم تا بتوانیم شهر و دیاری توسعه یافته و آباد بسازیم.

او با بیان اینکه موافق نقد سازنده و دلسوزانه هستم از خبرنگاران خواست به نقد عملکرد مدیران براساس مستندات بپردازند و از تخریب دوری کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا