اقتصادیدولتکرمانشاه

استاندار: مردم مقاوم و قهرمان کرمانشاه، شایسته بهترین خدمت هستند

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مردم مومن، قهرمان و مقاوم استان کرمانشاه لایق بهترین و شایسته ترین خدمات در عرصه‌های مختلف هستند.

 

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماد، بهمن امیری مقدم در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای چهر از توابع شهرستان هرسین که با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار کرمانشاه امام جمعه و فرماندار شهرستان هرسین برگزار شد؛ عنوان کرد: شهرستان هرسین به دارالمومنین مشهور است و عالمان و شخصیت‌های ممتاز مذهبی این دیار در کشور و دنیای اسلام شناخته شده هستند.

وی در ادامه به نقش آفرینی برجسته مردم هرسین در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: هرسین یکی از شهرستان های بسیار اثرگذار در دوران دفاع مقدس بود و شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و انقلاب کرد‌ و ما به عنوان خدمتگزار باید بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خدمات گسترده و همه جانبه انقلاب اسلامی را با وضعیت دشوار مردم در دوران رژیم پهلوی غیرقابل مقایسه دانست و گفت: در پیش از انقلاب اسلامی، روستاهای کرمانشاه، برق، گاز و تلفن نداشتند و مردم از آب چشمه ها استفاده می کردند ولی امروز به برکت جمهوری اسلامی، از این زیرساخت‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: مردم استان کرمانشاه در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی زیر بمباران بودند و فرزندانشان در جبهه های جنگ دلاورانه با دشمن مقابله می کردند و این مردم مقاوم و قهرمان شایسته بهترین خدمات هستند.

امیری مقدم با تاکید بر ضرروت اجرای پروژه ها با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن در ادامه عنوان کرد: امیدوارم مردم این حوزه هر چه سریعتر از مواهب این پروژه آب رسانی بهره‌مند شوند.

 این پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اجرا می شود و با بهره برداری از آن ۷۲۰ خانوار از نعمت آب شرب برخوردار می شوند.

 این مراسم با حضور معاونین عمرانی و اقتصادی استاندار کرمانشاه، امام جمعه هرسین، فرماندار شهرستان هرسین، مدیرکل آبفا و مدیران محلی برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا