اجتماعیدولتکرمانشاه

استاندار کرمانشاه خواستار تقویت تجهیزات و امکانات هلال احمر شد

استاندار کرمانشاه، جمعیت هلال احمر را نهادی مقدس و نقطه امید مردم بویژه در هنگام وقوع حوادث و سوانح دانست و گفت: ارتقای سطح آمادگی، بروز شدن تجهیزات لجستیک و شارژ انبارهای امدادی باید به صورت جدی در دستور کار باشد. 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد،«بهمن امیری‌مقدم» در دیدار با مدیرعامل، معاونین و نمایندگان هیات مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در استانداری با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کار در جمعیت هلال احمر را امری مقدس و خدمتگزاری بی بدیلی دانست و افزود: مردم در بحران به پشتوانه امدادگران هلال احمر نگرانی ندارند.

وی سپس موضوع بازبینی در چگونگی انجام ماموریت‌های جمعیت هلال احمر را ضروری دانست و خواستار توجه جدی‌تر به مولفه آموزش در راستای پیشگیری از اثرات مخرب حوادث از سوی این جمعیت شد.

 استاندار کرمانشاه همچنین موضوع اصلاح فرآیند پاسخگویی منطبق با اطلاعات درست منطقه حادثه را از الزامات مهم سازمان‌های امدادی دانست و افزود: هرچه اطلاعات این سازمان ها دقیقتر و درست تر، امکانات، تجهیزات و آموزش ها به روزتر باشد، مدیریت بحران آسانتر می شود و خدمات رسانی به سهولت بیشتری انجام می‌گردد.

 امیری‌مقدم همچنین ضمن ابراز تاسف از عدم همکاری دستگاه های متولی در عدم صدور مجوز فعالیت حرفه ای و فنی داروخانه جمعیت هلال احمر استان قول مساعد بر پیگیری موضوع تا حصول نتیجه مثبت را داده و بر ضرورت احداث و توسعه پایگاه های امداد و نجات نیز تاکید کرد.

 استاندار کرمانشاه همچنین در این دیدار با پوشیدن لباس مقدس جمعیت هلال احمر این لباس و آرم منقش بر سینه آن را یک پوشش و نماد افتخار آمیز دانست.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه نیز در این دیدار گزارش کاملی از مجموعه توانمندی های جمعیت هلال احمر استان ارائه کرد و بصورت خاص خواستار حمایت استاندار از مجموعه طرح ها و برنامه های این نهاد امداد رسان در استان شد.

 «فرزین معتمدی» در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های شبانه روزی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در امداد رسانی بموقع به حوادث و سوانح استان اشاره و از برنامه های پیش رو که عموما در راستای ارتقای ظرفیت پاسخگویی آنی و بموقع به حوادث و سوانح می‌باشد سخن گفت.

 در پایان این دیدار یک جلد کتاب امدادگر که توسط «عبدالحسین مساحی» رئیس کانون بازنشستگان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تهیه شده بود به رسم یادبود به استاندار اهدا گردید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا