اجتماعیقضاییکرمانشاه

۶۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در کنگاور افتتاح یا عملیات ساخت آن آغاز شد

همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر شش طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با حضور معاون عمرانی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولان در کنگاور افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد،فرماندار کنگاور در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت: سه پروژه آبرسانی به روستاهای سلطان آباد، آران و فش با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال به بهره داری رسیدند که بیش از یک هزار نفر از نعمت آب سالم و پایدار برخوردار شدند.

«فرزاد الماسی» در ادامه با بیان اینکه تولید خوراک دام و طیور از نیازهای ضروری دامداران در شرایط کنونی است، افزود: یک واحد خوراک دام و طیور با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در مساحت شش هزار متر مر بع با اشتغال ۱۰ نفر به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی یک واحد تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۵ هزار تن و اشتغال زایی ۳۵ نفر در این شهرستان آغاز شد.

فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به افتتاح یک مدرسه خیرساز در روستای هزارخانی از توابع این شهرستان، اظهار داشت: ۳۱ دانش آموز این روستا از این پس مدرسه کانکسی را ترک کرده و در این مدرسه نوساز ادامه تحصیل خواهند داد.

پروژه های آبرسانی شهرستان شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۰۰ متر، اجرای خط انتقال، شبکه توزیع به طول ۲۷ هزار متر، احداث ۳باب مخزن ذخیره آب شرب به ظرفیت ۴۲۰ متر مکعب، احداث یک باب موتورخانه، استاندارد سازی ۹۳۵ دستگاه کنتور آب، ۷۴۵ دستگاه کنتور گذاری و ۱۹ عدد حوضچه شیرآلات می باشد.

حضور در یادواره شهدای عشایر شهرستان کنگاور از دیگر برنامه های دهه فجر در کنگاور بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا