اجتماعیسلامتکرمانشاه

لهونی در دیدار با وزیر بهداشت خواهان تقویت و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی اورامانات شد

‍ دیدار آرش زره تن لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با دکتر عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد،صبح امروز آرش زره تن لهونی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ضمن تاکید بر تقویت و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی اورامانات گفت ؛ با توجه به شروع پیک جدید ویروس کرونا در کشور و کمبود امکانات و تجهیزات در بیمارستان ها و مراکز درمانی اورامانات لازم است وزارت بهداشت نسبت به تقویت و تجهیز این مراکز اقدام نماید ‌.

وی افزود : در بررسی های بعمل آمده آمبولانس های اورژانس شهرستان های پاوه ،جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی در وضعیت مناسبی قرار ندارند و همچنین با توجه به حجم ترافیک در شهرستان های پاوه و جوانرود اختصاص موتورلانس (موتورسیکلت اورژانس) جهت این دو شهرستان ضروری می باشد .

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار خواستار تسریع در عملیات اجرایی ساخت بیمارستان روانسر شد و تاکید کرد : تا راه اندازی بیمارستان اصلی شهرستان روانسر ، راه اندازی هرچه سریع تر بیمارستان موقت این شهرستان در دستور کار قرار گیرد .

وی خاطرنشان کرد : باتوجه به وسعت منطقه اورامانات و همچنین صعب العبور و کوهستانی بودن جاده های این منطقه ، ایجاد پایگاه امدادهوایی از مطالبات مردم شریف اورامانات است .

آرش زره تن لهونی در پایان از وزیر بهداشت خواست یک دستگاه C_ARM (رادیوگرافی و تصویربرداری در حین عمل جراحی) و نیز دو دستگاه MRI جهت بیمارستان های جوانرود و پاوه اختصاص یابد 

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز ضمن تایید درخواست های نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود : در راستای رفع مشکلات فوق الذکر نهایت همکاری و تلاش را خواهیم داشت .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا