اقتصادیکرمانشاه

استاندار کرمانشاه:حل معضل ۵۰ ساله بیکاری کرمانشاه تنها با توسعه سرمایه‌گذاری میسر می شود

بهمن امیری مقدم گفت: حل معضل ۵۰ ساله بیکاری در استان کرمانشاه تنها با رفع موانع موجود در مسیر کارآفرینان و توسعه سرمایه‌گذاری میسر است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از کارخانه فروآلیاژ متحد شرق آسیا اولین پروژه سرمایه‌گذاری کاملا خارجی، که با حضور معاونین وزیر اقتصاد و روسای سازمان‌های امور مالیاتی و سرمایه‌گذاری کشور برگزار شد؛ عنوان کرد: دولت خدمتگذار و مردمی دکتر رئیسی در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه، با تمام توان و به صورت شبانه روزی به دنبال حل مشکلات و گرفتاری‌های متعدد کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح نزدیک به ۵ دهه رنچ بیکاری در استان کرمانشاه پرداخت و افزود: معضل بیکاری ۵۰ ساله کرمانشاه، تنها از طریق رفع موانع موجود در مسیر کارآفرینان و توسعه سرمایه‌گذاری و آغاز یک نهضت کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار قابل حل است.

امیری مقدم تاکید کرد: کرمانشاه یک استان چهار فصل و سرشار از ظرفیت‌ها‌ و فرصت‌های گسترده گردشگری و خدماتی، تجاری، صنعتی و کشاورزی است و همه باید با همدلی و همراهی تلاش کنیم کرمانشاه را دوباره به مرکز اقتصادی و فرهنگی غرب کشور تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم با ایجاد اشتغال پایدار، رنج دشوار این بیکاری را از دوش کرمانشاه عزیز برداریم.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: درهای کرمانشاه به روی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است و هر مانعی را با اقتدار از مسیر کارآفرینان و تولیدکنندگان برمی‌داریم. 

وی تاکید کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از اولین سرمایه‌گذاری کاملا خارجی کرمانشاه در حوزه صنعت و معدن هستیم و این نشان از فراهم بودن بسترها برای سرمایه‌گذاری در این استان است.

وی تاکید کرد: با کمک و همدلی مردم و مسئولین این روند جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی همچنان در کرمانشاه تداوم خواهد داشت و مردم طعم شیرین خدمت صادقانه را در دولت مردمی و انقلابی خواهند چشید‌. 

وی بر ضرورت رعایت شان و منزلت کارآفرینان تاکید کرد و گفت: باید به دنبال شناسایی دلایل عدم تمایل و دلزدگی سرمایه‌گذاری کرمانشاهیان خارج استان برویم و آن‌ها را سریعا برطرف کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا