اجتماعیکرمانشاه

مدیرکل راهداری: تردد در راه‌های اصلی و شریانی استان کرمانشاه برقرار است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمام محورهای اصلی و شریانی و راه‌های بزرگراهی اصلی و فرعی باز و تردد برقرار است، گفت: عملیات بازگشایی چهار محور روستایی در شهرستان‌های پاوه، روانسر، سرپل‌ذهاب و هرسین نیز توسط عوامل راهداری در حال انجام است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ماد، فریبرز کرمی درخصوص گزارش راهداری از بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: برای راه‌های روستایی شهرستان های سنقر و کنگاور با توجه به آنکه بارش ادامه دارد، همکاران در حال انجام عملیات راهداری و بازگشایی راه های روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه عملیات برف‌روبی در محورهای اصلی از ابتدای بارش آغار شده است، افزود: ۱۰ شهرستان دارای بارش برف و کولاک،  سه شهرستان دارای بارش برف و باران و هفت شهرستان دارای بارش باران بودند که در این مسیرها ۲۵ محور شریانی دارای بارش و پنج محور غیر شریانی دارای بارش بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع نیروهای راهدار درگیر در بارش های شب گذشته را ۲۱۶ نفر اعلام کرد و افزود : شب گذشته سه هزار و ۵۵ کیلومتر از راه‌های استان با تلاش راهداران زحمت کش برف‌روبی شد.

کرمی با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۵۸ دستگاه از ماشین‌آلات راهداری درگیر بود گفت: برای این میزان برف روبی ۲ هزار و ۴۴۵ تُن شن و نمک مصرف و در مجموع به ۱۱۳ خودرو امدادرسانی شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا